دوربين جديد شركت Polaroid با قابليت چاپ فوري عكس، نوستالژي را در قلب شما زنده خواهد كرد

دوشنبه ۱۶ دي ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
آخرين باري كه دوربين‌هايي با قابليت چاپ فوري تصاوير را ديده‌ايد احتمالا به فيلم‌هاي سينمايي قديمي برمي‌گردد، چرا كه مدت زيادي است كه دوربين‌هاي ديجيتالي جاي آن‌ها را اشغال كرده‌اند و كمتر اثري از اين دوربين‌هاي قديمي ديده مي‌شود. اما دوربين جديد Polaroid مي‌خواهد نوستالژي را در قلب شما زنده كند. با ما همراه باشيد تا با دوربين‌هاي مدرن، ولي در عين حال قديمي شكل اين شركت بيشتر آشنا شويد.
تبليغات

 دوربين جديد Polaroid با قابليت چاپ فوري تصاوير، شما را در حالي كه در حال استفاده از يك دوربين ديجيتالي هستيد، به دوران قديم باز مي‌گرداند. دوربيني كه چند ماهي است خبرهاي آن توجه بسياري از علاقمندان را به خود جلب نموده است و در نمايشگاه CES‌ امسال بالاخره وعده به بازار آمدن آن در پاييز سال ميلادي جاري داده شد. 

دوربين جديد Polaroid از سيستم عامل اندوريد بهره مي‌برد و در قسمت جلويي دوربين 16 مگاپيكسلي و در عقب دوربين 2 مگاپيكسلي براي تصوير برداري دارد. اين دوربين همچنين داراي يك صفحه نمايش 4.5 اينچي، گيرنده واي‌فاي و حافظه داخلي 4 گيگابايت با امكان افزايش گنجايش توسط حافظه‌هاي Micro SD مي‌باشد. فرآيند چاپ فوري تصوير نيز به كمك ورق‌هاي مخصوص Zlink انجام مي‌پذيرد. 

در صورت انتشار مطالب بيشتر در رابطه با اين دوربين‌ها، در بروزرساني‌هاي بعدي اطلاعات بيشتر را در اختيارتان قرار خواهيم داد.

براي مشاهده كليه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه كنيد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات