تويوتا در كمري مدل 2015 شارژر بي‌سيم را به عنوان يك آپشن در دسترس خريداران قرار داده است

چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شارژر بي‌سيم در خودروها چيز چندان جديدي نبوده؛ اما خيلي رايج نيز نيست. به هر حال با گسترش موبايل‌هاي داراي اين قابليت، خودروسازان مشهور بسياري نيز شارژر بي‌سيم را به عنوان يكي از گزينه‌هاي خريد در اختيار مشتريان قرار داده‌اند. برخي از خودروسازان برتر نيز به جاي افزودن قابليت‌هاي شيك و زيبا، سعي مي‌كنند موبايل‌هاي هوشمند را با سيستم مركزي خودروها يكپارچه نمايند و تجربه رانندگي دلنشيني را براي راننده فراهم آورند.
تبليغات

كمپاني ژاپني تويوتا كه امروزه انواع و اقسام خودروهايش را مي‌توان در جاي جاي كشور مشاهده نمود، براي اولين بار در خودروهاي سري Avalon مدل 2013 از شارژر بي‌سيم استفاده كرد. اين كمپاني از فناوري شارژ بي‌سيم Qi كه رايج‌ترين فناوري در اين زمينه است در خودروهايي كه اين قابليت را دارند، استفاده مي‌نمايد.

اين كمپاني ژاپني در راستاي تجهيز‌نمودن خودروهاي خود به اين فناوري، قصد دارد خودروي كمري (Camry) مدل 2015 خود را به اين قابليت مجهز كند.

فناوري Qi در حال حاضر يكي از پركاربردترين فناوري‌ها در زمينه شارژ موبايل محسوب مي‌شود. با اين اوصاف، تمامي افرادي كه موبايل‌هاي نكسوس 4، نكسوس 5، لوميا 920، لوميا 928، لوميا Icon و ديگر موبايل‌هاي مجهز به اين فناوري را در اختيار دارند، مي‌توانند درست همانند زماني كه در منزل اقدام به شارژ نمودن دستگاه خود به صورت بي‌سيم مي‌كنند، در خودروي خود نيز اين كار را انجام دهند.

مدل 2015 از كمري در حال حاضر در بازار موجود نيست؛ اما مقامات تويوتا اعلام كرده‌اند كه احتمالاً اين خودرو در تابستان امسال به طور رسمي روانه بازار خواهد شد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات