فيات 124 اسپايدر با تيونينگ اَبارت رونمايي شد

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اَبارت (Abarth) شركت مطرح تيونينگ ايتاليايي است كه تحت مالكيت گروه فيات-كرايسلر فعاليت مي‌كند. اين شركت در جديد‌ترين پروژه‌ي خود به سراغ مدل زيباي فيات 124 رفته است. براي آشنايي بيشتر با اين خودرو با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد.
تبليغات

اگر بهترين گزينه‌ي موجود در كلاس خودرو‌هاي روباز و اسپرت ارزش متوسط را مزدا MX-5 مياتا مي‌دانستيد، وقت آن رسيده كه تغيير نگرش بدهيد. فيات 124 به خودي خود، محصولي بسيار زيبا و فوق‌العاده است؛ حال به لطف ابارت، روح اسپرت جديدي در اين خودرو دميده شده و جذابيت رانندگي بيشتري را به ارمغان مي‌آورد.

مرجع متخصصين ايران

ابارت در قدم نخست توان پيشرانه‌ي ۱.۴ ليتري 124 را از ۱۶۰ به ۱۷۰ اسب بخار ارتقاء داده است. جعبه‌دنده‌ي خودكار يا دستي اين خودرو تفاوتي با نمونه‌ي استاندارد فيات 124 ندارد. اما نقطه‌ي قوت اصلي ابارت 124 اسپايدر، ترمز‌هاي قدرتمند برمبو، دمپر‌هاي حرفه‌اي بيل‌استين و سيستم اگزوز ركورد مونزا است.

مرجع متخصصين ايران

ابارت 124 از سيستم فرمان الكتريكي و ديفرانسيل لغزش محدود مكانيكي بهره مي‌برد كه به لطف دكمه‌ي اسپرت، با تغيير رفتار خود آماده‌ي عملكرد ايده‌آل براي پيست‌ها مي‌شود. خودروي جديد ابارت قادر به رسيدن به سرعت ۱۰۰ كيلومتر بر ساعت در مدت زمان ۶.۸ ثانيه است و در نهايت به حداكثر سرعت ۲۳۰ كيلومتر بر ساعت خواهد رسيد.

مرجع متخصصين ايران ابارت 124 اسپايدر

ابارت 124 در بخش ظاهري نيز بهينه‌سازي‌هاي زيادي را تجربه كرده است. كيت بدنه‌ي آيروديناميكي، رينگ‌هاي آلومينيومي ۱۷ اينچ و كاپوت به رنگ مشكي مات از چشم‌گيرترين تغييرات اين خودرو در بخش بدنه‌ي آن است. در بخش كابين نيز به لطف غربيلك فرمان كوچك‌تر، دسته‌ي دنده‌ي كوتاه‌تر و پدال‌هاي آلومينيومي، حال و هواي خودرو‌هاي اسپرت را حس خواهيد كرد. 

مرجع متخصصين ايران

اگر تغييرات مذكور توجه شما را جلب نكرده‌اند، بد نيست با نسخه‌ي مخصوص رالي ابارت 124 نيز آشنا شويد كه مطابق با قوانين مسابقات رالي طراحي شده است. ابارت قصد دارد با اين خودرو به دوران باشكوه گذشته در مسابقات رالي باز گردد. ابارت 124 رالي به پيشرانه‌ي ۱.۸ ليتري با توان قابل توجه ۳۰۰ اسب بخار مجهز شده است تا حرف‌هاي زيادي در اين زمينه براي گفتن داشته باشد. در‌هاي ثابت، رول كيج و ليست بلندبالايي از امكانات لازم براي مسابقات رالي، از ديگر تغييرات اين خودرو به شمار مي‌روند.

مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران

در ادامه مي‌توانيد ويديوي تبليغاتي رسمي ابارت 124 را مشاهده كنيد.

لينك دانلود

انديشه متخصصين شما در رابطه با ابارت 124 اسپايدر چيست؟

براي مشاهده‌ي تمامي مطالب مرتبط با اين رويداد مهم به صفحه‌ي نمايشگاه خودروي ژنو 2016 مراجعه كنيد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات