تولد 30 سالگي بي ام و M3

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
۳۰ سال از حضور بي ام و M3 در بازار خودرو مي گذرد و بي ام و به اين مناسبت اقدام به توليد نمونه‌اي خاص تحت عنوان نسخه‌ي ۳۰ سالگي M3 كرده است. با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد.
تبليغات

شركت بي‌ام‌و در آستانه‌ي سي سالگي مدل محبوب اِم ۳ (M3) اقدام به توليد نسخه‌ي خاصي از اين خودروي اسپرت با نام 30 Jahre Edition يا نسخه‌ي سي سالگي كرده است. بي‌ام‌و دو سال پيش و زماني كه ۳۰ سال از حضور مدل M5 مي گذشت اقدام مشابهي را براي سدان اسپرت M5 انجام داده بود.

مرجع متخصصين ايران بي ام و M3

نسخه‌ي ويژه‌ي سي امين سال داراي رنگ ‌آميزي خاصي به رنگ آبي ماكائو است، اين رنگ در ابتدا و به عنوان يك انتخاب ويژه براي بي‌ام‌و M30 اتاق E30 عرضه شده بود.

مرجع متخصصين ايران بي ام و M3

تغييراتي نيز در نماي داخلي خودرو داده شده است و سازنده يكسري جزئيات را در بخش نشان دهنده‌ها و پشت سري‌ها و رودري‌ها اضافه كرده است. همچنين يك پلاك روي داشبورد نصب شده است كه شماره‌ي خودروي توليدي را كه براي هر كدام از اين مدل‌ها اختصاصي است روي آن حك شده است.

مرجع متخصصين ايران بي ام و M3

تمامي مدل‌هاي ويژه‌ي سي امين سالگرد از لحاظ متخصص مشابه با بي‌ام‌و M3 كامپتيشن اديشن هستند كه قدرت ۴۴۴ اسب بخار در مقايسه با ۴۲۵ اسب بخار M3 استاندارد را ارايه مي‌دهند.

مرجع متخصصين ايران بي ام و M3

در توليد بي‌ام‌و M3 از ابتدا از خودروهاي مسابقه‌اي الهام گرفته شد و اين خودرو در خصوص كيفيت رانندگي، توانايي‌هاي حركتي و كارايي، به جرات همواره يكي از بهترين خودروهاي موجود بوده است.

مرجع متخصصين ايران بي ام و M3

 تمامي مشخصه هاي اسپرت بي‌ام‌و M3 در اتاق F80 جديد نيز حفظ شده‌اند، ضمن اين كه با اضافه شدن چاشني لوكس بودن به اين خودرو، هم‌اكنون M3 مي‌تواند نيازهاي لوكس سواران را نيز برآورده كند و با رقباي قدرتمندي چون مرسدس بنز و كاديلاك رقابت كند.

مرجع متخصصين ايران بي ام و M3

در حال حاضر بي‌ام‌و M3 با عملكرد درخشان، تبديل به معياري براي كلاس خود شده است و مطمئن باشيد كه در نسل‌هاي آينده نيز همينطور خواهد بود.

مرجع متخصصين ايران بي ام و M3

بي ام و قصد دارد كه از مدل ويژه‌ي ۳۰ سالگي M3 تنها ۵۰۰ دستگاه توليد كند.

انديشه متخصصين شما در رابطه با بي‌ام‌و M3 چيست؟

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات