بوگاتي ويرون ۱۰۰ هزار دلاري

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
به تازگي نسخه‌ي كپي و بسيار مشابه بوگاتي ويرون با ارزشي در حدود ۱۰۰٬۰۰۰ دلار در ebay براي فروش گذاشته شده است. براي آگاهي از جزئيات اين خودرو، با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد.
تبليغات

بوگاتي سابقه‌ي طولاني در ساخت ابر خودروهاي قدرتمند دارد و در ويرون، اين عملكرد فوق‌العاده را با ظاهري لوكس و تجملي، تركيب كرده است و بار ديگر نشان داد كه چگونه مي‌توان خودرويي تمام‌عيار و بي‌نظير ساخت. ويرون يكي از گران‌ترين و بهترين محصولات توليدي تاريخ بوگاتي بود كه ارزش آن به حدود ۲ ميليون دلار و در برخي مدل‌هاي خاص و سفارشي حتي به حدود ۳ ميليون دلار نيز مي‌رسيد. اگر بدانيد كه با ارزش تنها ۱۲۵ هزار دلار مي‌توايند صاحب ويرون شويد، آنگاه انديشه متخصصين شما چيست؟

البته طبيعتاً مدل مذكور، نسخه‌ي اصلي ساخت بوگاتي نيست؛ اما يك كپي مشابه و بي‌نقص از آن به شمار مي‌آيد كه در سايت ebay به نمايش گذاشته شده است. چند دلال خودرو نمونه‌هاي بسيار جذابي از ويرون با پيشرانه‌هاي ۶ سيلندر به عاريت گرفته شده از پونتياك Fiero يا تويوتا MR2 را به فروش گذاشته‌اند. ويرون‌هاي كپي از بدنه‌اي با طراحي فوق‌العاده كه تقريباً مي‌توان گفت كه با مدل اصلي مو نمي‌زند، بهره مي‌برند؛ بنابراين، اين سؤال همچنان باقي است كه: آيا چنين خودرويي ارزش خريد دارد يا خير؟ اين نسخه‌ي كپي و مشابه ۱۲۵ هزار دلاري چقدر خوب و مناسب است؟  

به عقيده‌ي ما، با در انديشه متخصصين گرفتن اين كه فقط چراغ‌هاي جلوي ويرون اصلي به تنهايي ۱۰۰ هزار دلار ارزش دارد، اين نسخه مي‌تواند گزينه‌ي پيشنهادي خوبي باشد. با وجود متخصصد اجزاي نه چندان باكيفيت كه عموما از خودروهاي ديگر به عاريت گرفته شده‌اند، صرفاً افرادي كه مي‌خواهند ميلياردر به انديشه متخصصين برسند، مي‌توانند از نمونه‌ي تقلبي ويرون استفاده كنند. البته بايد در انديشه متخصصين داشته باشند كه با همين ميزان از پول مي‌توانند خودروهايي اعم از دوج وايپر، شورولت كوروت، بي‌ام‌و سري ۶، مرسدس بنز  SL يا پورشه ۹۱۱ خريداري كنند. 

مرجع متخصصين ايران بوگاتي ويرون تقلبي
مرجع متخصصين ايران بوگاتي ويرون تقلبي
مرجع متخصصين ايران بوگاتي ويرون تقلبي
مرجع متخصصين ايران بوگاتي ويرون تقلبي

شما چه فكر مي‌كنيد؟ آيا اين نسخه‌ي كپي ارزش خريد دارد؟ منتظر هم انديشي ها شما هستيم.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات