كاديلاك از سيستم امنيتي نظارتي ۳۶۰ درجه براي CT6 رونمايي كرد

جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
سيستم‌هاي امنيتي جدي اعم از كليد‌هاي الكترونيكي به همراه ايموبلايزر و سيستم‌هاي تعيين محل آني خودرو، امكان سرقت خودرو را كاهش داده‌اند. حال كاديلاك از سيستم جديد نظارتي براي سدان لوكس CT6 رونمايي كرده كه توانايي ضبط اتفاقات حول خودرو را دارد. با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد.
تبليغات

كاديلاك با ارايه‌ي راه‌حل‌هاي نوين قصد غيرممكن كردن دزدي خودرو را دارد. در جديدترين سيستم امنيتي اين شركت مطرح آمريكايي كه در سدان CT6 در دسترس است، هنگامي كه خودرو پارك است و فردي به آن نزديك مي‌شود، به صورت خودكار با دوربين‌ها‌ي اطراف خودرو اقدام به ضبط اتفاقات رخ داده مي‌كند.

دوربين‌هاي اطراف خودرو عموما به نحوي تعبيه شده‌اند تا تصوير ۳۶۰ درجه‌اي مناسب از حول خودرو بدهند. اين دوربين‌ها متخصصد‌هاي متنوعي دارند؛ به عنوان مثال هنگامي كه سنسور‌هاي ضربه، ضربه‌اي را حس مي‌كنند بلافاصله دوربين‌ها اقدام به ضبط وقايع مي‌كنند و كليپ‌هاي ضبط شده نيز در كارت حافظه‌ي SD درون سيستم اطلاعاتي و چندرسانه‌اي خودرو ذخيره مي‌شود. فيلم‌هاي ضبط شده را سپس مي‌توان از طريق سيستم چندرسانه‌اي خودرو مشاهده كرد يا به دستگاه‌هاي خارجي اعم از لپ‌تاپ‌هاي پليس دانلود كرد.

مرجع متخصصين ايران كاديلاك CT6

در خودروهاي مدرن دو دوربين اصلي در جلو و انتها خودرو قرار دارند كه به صورت همزمان اقدام به ضبط تصوير مي‌كنند. اين تصاوير مي‌توانند هنگام بروز تصادفات براي تشخيص علت حادثه بسيار مفيد باشند. حال كاديلاك از تمامي دوربين‌هاي به كار رفته در خودرو براي متخصصد جديد جلوگيري از سرقت خودرو استفاده كرده است. اگر خودرو خاموش و در حالت پارك باشد، با نزديك‌ شدن فردي به آن، بلافاصله دوربين‌هاي ۳۶۰ درجه‌اي اقدام به ضبط مي‌كنند. بدين ترتيب حتي با سرقت خودرو و پس از يافتن آن نيز مي‌توان اتفاقات رخ داده هنگام ارتكاب جرم و مشخصات مجرم را مشاهده كرد.

مرجع متخصصين ايران كاديلاك CT6

سيستم امنيتي جديد كاديلاك در تمامي انواع CT6‌ در دسترس است. اگر سارق كمي زرنگ باشد، مي‌داند پيش از اقدام به دزدي CT6 بايد از ماسك صورت استفاده كند؛ يا مي‌تواند به عنوان جايگزين اقدام به سرقت خودروي ديگري بكند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات