هر آنچه از برابوس نمي‌دانيد!

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
برابوس (Brabus) بزرگ‌ترين شركت تيونينگ در جهان است. اين شركت حتي مركزي مختص خودرو‌هاي كلاسيك دارد.
تبليغات

برابوس با مفهوم قدرت برابري مي‌كند و حتي شايد فراتر از آن باشد. اين شركت در سال ۱۹۹۷ در بوتروپ ( Bottrop) آلمان تاسيس شد. اين شركت تيونينگ با عملكرد خارق‌العاده به صورت تخصصي روي خودرو‌ها مرسدس، اسمارت (smart) و ميباخ كار مي‌كند. برابوس بزرگترين مركز تيونينگ جهان را دارد. آن‌ها ركورد سرعت سوپراسپرت‌ها را شكسته‌اند. اما راز آن ها چيست؟ براي اطلاعات بيشتر با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه شويد.

برابوس G-Class 6×6 چه شد؟

برابوس G-Class 6×6 تحت نام G700 فوق العاده محبوب، بسيار بزرگ و به صورت شگفت‌آوري گران بود. ۱۲ عدد از آن ها در مالزي به فروش رسيد. چرا برابوس ديگر روي آن كار نمي كند؟ مگنا اشتاير (Magna Steyr) ديگر خودرو‌هاي عظيم الجثه‌ي ۶ چرخ را به علت كمبود فضا توليد نمي‌كند. به همين سادگي!

مرجع متخصصين ايران brabus

در عوض آن‌ها بر روي G 65 AMG كار مي‌كنند. يك پروژه بر روي چنين خودرويي معمولا ۶ ماه زمان مي‌برد تا اين غول جعبه مانند تكميل و واگذار شود. طراحي داخلي پيچيده‌ي برابوس، نرم‌افزار‌هاي متخصصدي و صندلي‌هاي چرم‌دوزي شده همگي در اين مدت انجام مي‌شوند. يك صندلي مي‌تواند دو روز و نيم زمان نياز داشته باشد.

از طرف ديگر، تغيير از E-Class جديد، با تمام سيستم‌هاي كمكي و با تكنولوژي بالا مي‌تواند ماه‌ها زمان ببرد.

چرا در همه قسمت‌هاي خودرو‌هاي برابروس آرم اين شركت جايگزين شده به غير از غربيلك فرمان؟

آيا تا به حال به اين نكته توجه كرده بوديد؟ همه جا روي خودرو لوگوي ستاره سه پر مرسدس با حرف B بزرگ، اول اسم شركت برابوس، جايگزين شده است اما يكي كه بر روي فرمان قرار دارد سر جايش باقي است. مقررات ايمني مانع از تغيير فرمان خودرو مي‌شود زيرا اين مسئله مي‌تواند امنيت راننده را به خطر بيندازد. از آن جايي كه برابوس مالكيت روند توسعه و بهبود ايربگ خود را ندارد، اين شركت مسئوليت هيچگونه نقصي را نمي‌پذيرد.

مرجع متخصصين ايران brabus

چه چيزي باعث مي شود تا برابوس بزرگترين برند تيونينگ در جهان باشد؟

۶۵۰۰ خودرو در سال و ۴۵۰ متخصص در دفتر مركزي آلماني آن، ارقامي هستند كه برابوس برا به بزرگترين برند تيونينگ جهان تبديل مي‌كند. كيفيت بالا، گارانتي سه ساله و تخصص پايدار در خود مركز توسط تيم خود شركت شامل گروهي از مهندسان، باعث شده تا دنياي تيونينگ حول حرف بزرگ B  بچرخد.

برابوس مالك " مسير تست نويز (noise testing track) " است كه رسما توسط نهاد‌هاي دولتي تاييد شده است. در واقع اين سيستم در اين منطقه بي‌نظير است و خيلي از شركت‌هاي ديگر گاهي اوقات از آن استفاده مي‌كنند.

مرجع متخصصين ايران brabus

علاوه بر تيونينگ خودرو‌هاي امروزي، آنها مركز تخصصي مربوط به خودرو‌هاي كلاسيك را دارند كه در آن به طور ويژه براي بازگرداندن زيبايي سابق به اتومبيل‌هاي كلاسيك و گران‌تر كردن آن‌ها نسبت به آنچه كه در اصل بوده است؛ كار مي‌كنند.

اين شركت به قدري پيشرفت كرده است كه به صورت روزانه پيشنهاداتي را رد مي‌كند. اين شركت از مشترياني كه در تقاضاي خود زياده‌روي مي‌كنند،  خواسته مي‌شود كه شركت ديگري را امتحان كنند چرا كه بر سر كيفيت و امنيت به توافق نمي‌رسند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات