بي ام و از سه مدل جديد در نمايشگاه بين‌المللي موتورسيكلت رونمايي كرد

يك‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
امسال، نمايشگاه بين‌المللي موتورسيكلت كلن آلمان شاهد رونمايي از سه موتورسيكلت جديد و هيجان‌انگيز بي‌ام‌و بود.
تبليغات

كمپاني موتورسيكلت‌سازي بي‌ام‌و، موسوم به BMW Motorrad، نمايشگاه بين‌المللي موتورسيكلت Intermot در كلن را براي معرفي سه محصول جديد و جذاب خود، انتخاب كرده است.

اولين مدل معرفي شده توسط كمپاني موتورسيكلت سازي بي‌ام‌و، نسخه‌ي بروزرساني شده‌ي مدل بسيار محبوب S 1000 R استاندارد است كه در حقيقت يك موتورسيكلت رودستر محسوب مي‌شود. اين مدل، با ظاهر كنوني‌اش، از سال ۲۰۱۴ ميلادي به توليد رسيده است و با اينكه مدت‌زمان زيادي از عرضه‌ي آن نمي‌گذرد، به خوبي توانسته است در بازار پر رقابت موتورسيكلت‌ها بدرخشد. اين موتورسيكلت نيز مانند مدل S 1000 RR وسيله‌ي نقليه‌اي براي جاده و پيست است و رقباي آن KTM Superduke و Triumph Speed Triple R هستند.دومين مدل معرفي شده توسط بي‌ام‌و مدل جديد R nineT است. طبق شايعات منتشر شده پيرامون اين مدل، R nineT جديد با تمركز بر ويژگي‌هاي اسپرت‌، طراحي و توليد شده است. مدل جديد، زيبايي خاص قسمت جلويي خود را مرهون الهام گرفتن از مدل R 90 S بسيار قديمي است.

مرجع متخصصين ايران موتورسيلكت بي‌ام‌و

با توجه به پتانسيل‌هاي اين موتورسيكلت، مي‌توان اميدوار بود كه بي‌ام‌و به هدف جاه‌طلبانه‌ي خود، مبني بر توليد سالانه‌ي دويست‌هزار دستگاه موتورسيكلت، دست خواهد يافت. از آنجا كه بسياري از خريداران اين مدل با ايجاد تغييراتي ويژگي‌هاي اسپرت را به موتورسيكلت خود مي‌افزودند، تقاضا براي عرضه‌ي چنين مدلي كاملا آشكار بود. هرچند كه مدل جديد مي‌تواند خريداران مدل بسيار موفق و سودآور R nineT استاندارد را به سمت خود بكشاند، اما اين امر تا حدود زيادي به نحوه‌ي ارزش‌گذاري اين مدل بستگي دارد.

مرجع متخصصين ايران بي‌ام‌و K 1600 GT

آخرين مدل معرفي شده توسط بي‌ام‌و مدل جديد K 1600 GT است. اين مدل كه جزو بهترين و سطح بالاترين محصولات بي‌ام‌و موتوررد محسوب مي‌شود، از پيشرانه‌ي بسيار قدرتمندي بهره‌مند است و با وجود وزن بسيار زياد خود، راحتي و سواري فوق‌العاده‌اي را ارائه مي‌كند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات