خودروي شبه SUV اوپل با نام اينسيگنيا كانتري به بازار مي‌آيد

جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اوپل براي سال ۲۰۱۸ خودرويي با شمايل خودروهاي شاسي بلند را با نام Insognia Country را روانه‌ي بازار مي‌كند.
تبليغات

به دنبال رونمايي آمريكايي‌ها از بيوك رگال تورر ۲۰۱۸ شايد جاي تعجب باشد كه بدانيد اين خودرو نيامده يك همزاد ديگر را در بازارهاي جهاني در كنار خود خواهد داشت. گروه اوپل واكسهال نيز به تازگي اقدام به رونمايي از خودروي جديدي با نام اينسيگنيا كانتري تورر كرده است كه مدل ديگري از آن نيز با نام هولدن كومودور تورر به توليد خواهد رسيد. به گفته‌ي اين شركت مستقر در روسلهايم، اين مدل جديد به عنوان يكي از مدل بالاترين خودروهاي اين كمپاني شناخته خواهد شد و آمدن مدل OPC در سال آينده به عنوان پرچمدار محصولات اوپل، اين مدل را تحت تاثير قرار خواهد داد.

همانطور كه از نام كانتري تورر انتظار مي‌رفت اين خودرو همان مدل استيشن واگن اسپرت تورر است كه ارتفاع سيستم تعليق آن افزايش يافته و ارتفاع آن در مقايسه با مدل استيشن واگن به ميزان ۲۰ ميليمتر بلندتر است. در بدنه‌ي خودرو نيز تغييراتي داده شده است و قطعه‌ي پلاستيكي بر روي گلگيرها و ركاب جانبي نصب شده است. اين قطعه‌ي محافظ پلاستيكي در بخش پاييني سپرهاي جلو و عقب نيز نصب شده است. 

مرجع متخصصين ايران اوپل اينسيگنيا

اين مدل جديد به سيستم چهارچرخ محرك و سامانه‌ي تغيير بردار گشتاور نيز مجهز است كه هردوي اين سيستم‌ها پيش از اين در مدل اسپرت تورر نيز معرفي شده بودند؛ اما در مدل كانتري تورر به صورت استاندارد موجود هستند. همچنين در اين مدل از سيستم تعليق جديد پنج اتصالي در عقب استفاده شده است. ديفرانسيل عقب خودرو نيز ديگر از نمونه‌هاي متداول نيست و اوپل در اين مدل از يك ديفرانسيل كلاچ‌ دار با كنترل الكترونيكي استفاده كرده است.

اگر به خاطر داشته باشيد مدل قبلي اين خودرو در گونه‌ي پايه‌ي خود فاقد سيستم چهارچرخ محرك بود و به صورت ديفرانسيل جلو عرضه مي‌شد؛ اما با توجه به اينكه اوپل اعلام كرده است كه مدل كانتري تورر تنها به صورت چهارچرخ محرك عرضه مي‌شود بايد صبر كرد و ديد آيا در آينده برنامه‌اي براي عرضه‌ي مدلي ارزان ارزش‌تر و ديفرانسيل جلو از اين خودرو خواهد داشت يا نه.

از ديگر مشخصات اين خودرو افزايش حجم فضاي بار آن است كه در صورت خواباندن صندلي‌هاي عقبي به ۱۶۶۵ ليتر مي‌رسد كه در مقايسه با مدل قديمي به ميزان ۱۳۰ ليتر بيشتر است، ضمن اينكه اگر بخواهيد بار بيشتري را نيز با خود حمل كنيد سقف خودرو توانايي تحمل باري به ميزان ۱۰۰ كيلوگرم را دارد. در داخل كابين نيز افزايش ۹۲ ميليمتري فاصله‌ي محوري سبب افزايش فضاي پاي سرنشينان عقب شده است و به صورت سفارشي امكان نصب گرمكن صندلي براي سرنشينان عقب نيز وجود دارد. صندلي‌هاي جلويي نيز داراي گواهينامه‌ي AGR هستند كه راحتي بالايي داشته و از انديشه متخصصين طبي براي ستون مهره ضرري ندارند.

مرجع متخصصين ايران اوپل اينسيگنيا

اوپل اينسيگنيا كانتري تورر همچنين مجهز به چراغ‌هاي LED است كه مي‌توانند تا ۴۰۰ متر مسير جلوي خودرو را روشن كنند. ساير امكانات نيز شامل دوربين ديد اطراف ۳۶۰ درجه، سيستم سازگار با اپل كارپلي و اندرويد اتو، كروز كنترل هوشمند، ترمز خودكار اضطراري، سيستم هشدار بين خطوط و سيستم هشدار خودروي عبوري از پشت سر مي‌شوند.

اين خودرو با دو برند اوپل و واكسهال اولين نمايش عمومي خود را در ماه سپتامبر ور در نمايشگاه خودروي فرانگفورت تجربه خواهد كرد و به فاصله‌ي كمي پس از آن نيز به بازار عرضه خواهد شد. مدلي هم كه با برند هولدن براي بازار استراليا آماده مي‌شود، به فاصله‌ي يك سال بعد به بازار استراليا عرضه مي‌شود.  

مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران اوپل اينسيگنيا
مرجع متخصصين ايران اوپل اينسيگنيا
مرجع متخصصين ايران اوپل اينسيگنيا
مرجع متخصصين ايران اوپل اينسيگنيا
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات