مباحثه بر سر اين موضوع است كه آيا اين خودرو بر پايهي يك كنتيننتال واقعي ساخته شده يا در پشت بدنهي عريض و پهن سبز خاكيرنگش يك فورد موستانگ پنهان شده است؟ از لحاظ ظاهري به قطع يقين با يك بنتلي كنتيننتال و همان ابهت و پهناي هميشگي و با كوپهاي اصلاح و بهينهشده روبهرو هستيم كه در سري مستند Supercar Megabuild TV شبكهي نشنال جيوگرافي حضور يافت و اكنون در فروشگاههايي همانند eBay افراد زيادي در حال رقابت با يكديگر هستند تا بتوانند به اين خودرو دست پيدا كنند.
بر طبق شنيدهها، مبلغي حدود ۳۲ هزار و ۳۰۰ دلار نياز است تا يك دستگاه بنتلي كنتيننتال نقرهاي لوكس، به هيولاي سبزرنگ خارج از جاده تبديل شود. اين خودرو، روي چرخهاي ۱۷ اينچي كه نسبت به قبل با افزايش قطر همراه بوده، سوار شده است و در ضمن در خارج خودرو شاهد استقرار رول كيجها و سري چراغهاي سقفي منحصربهفرد ساخت بنتلي هستيم.
سيستم تعليق اين خودرو تقويت شده و از كمكفنرهاي تنظيمشونده و صفحات فلزي در زير بدنه استفاده شده است تا در هنگام عبور از مسيرهاي سخت و ناهموار، اين خودرو دچار اشكال و آسيب نشود. خوشبختانه طراحان اين پروژه در طراحي داخلي اين خودرو كوتاهي نكردهاند و براي هرچه لوكستر كردن كابين خودرو از چرم بژ روي صندليها و پنل دربها استفاده كردهاند. همچنين بنتلي كنتيننتال مثل هميشه در آپشنهاي ارائهشده در خودرو خوش درخشيده است و از آپشنهايي از قبيل، آينههاي جانبي الكتريكي و گرم شونده، چراغهاي جلويي خودكار زنون، سنسور پارك در جلو و عقب خودرو، تنظيم دماي كابين دو منطقهاي، كروز كنترل، مسيرياب ماهوارهاي و سيستم استارت بدون كليد بهره ميبرد.
اين محصول، در مشخصات متخصص نيز خوب ظاهر شده است كه شامل پيشرانه ۶ ليتري ۱۲ سيلندري با آرايش W و سيستم دو ديفرانسيل ميشود. گيربكس اين مجموعه، يك نمونهي ۶ سرعتهي خودكار است كه بنا بر تبليغات، سرويس كامل شده است. مالك اين خودروي رالي، ادعا دارد كه بنتلي خود را يك بار بهصورت كامل سرويس كرده است.
آنچنان كه مشخص شده است، كمتر از ۴ روز تا انقضاي مهلت دريافت تقاضا براي اين مدل غير رسمي از كنتيننتال كه بهعنوان Rally Edition خطاب ميشود باقي مانده و تاكنون ۶۳ تقاضا براي اين خودرو ثبت شده است. در نهايت براي نام نويسي خود در ليست متقاضيان، لازم است حداقل مبلغ ۳۹ هزار دلار پرداخت كنيد.
هم انديشي ها