تيزر جديد مرسدس بنز S كلاس 2018

پنج‌شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
مرسدس بنز تصاوير و مشخصات مدل ۲۰۱۸ سدان لوكس S كلاس را منتشر كرد كه در ادامه به معرفي اين خودرو همراه با فيلم كوتاه، مي‌پردازيم.
تبليغات

مرسدس بنز به‌تازگي با انتشار يك تيزر ويدئويي اقدام به معرفي مدل جديد ۲۰۱۸ اس كلاس كرده است. در اين ويدئوي زيبا، مرسدس بنز به‌سادگي و به نحوي جذاب به معرفي S كلاس جديد مي‌پردازد كه قطعا اثر چنين ويدئوهايي بسيار بيشتر از چاپ كردن مقالات در مجلات يا تبليغات كاغذي است.

مرجع متخصصين ايران s class

يكي از مهم‌ترين امكانات در S كلاس جديد، حضور پيشرانه‌هاي جديد مرسدس است كه مشخصات و توانايي‌هاي بالايي دارند. در داخل كابين مرسدس S كلاس جديد شاهد استفاده از فناوري‌هايي همچون Energizing Comfort هستيم كه اين محصول را تبديل به پيشگام در كلاس خود مي‌كند. در اين ويدئو همچنين به جزئياتي در مورد سيستم‌هاي كمكي رانندگي اين خودرو اشاره شده است كه قطعا جالب‌ترين آن‌ها فناوري Magic Body Control است. نحوه‌ي عملكرد اين سامانه به اين صورت است كه يك دوربين در جلوي اتومبيل وجود دارد كه پستي‌بلندي‌ها و عوارض زمين را رصد مي‌كند و به اين ترتيب قبل از اينكه به دست‌انداز برسيد سيستم تعليق خودرو براي مواجهه با آن آماده خواهد بود.

مرجع متخصصين ايران مرسدس بنز S كلاس

در اين ويدئو شاهد حضور مرسدس بنز S63 AMG هستيم كه داراي يك پيشرانه‌ي V8 تويين توربو با حجم موتور ۴ ليتر است كه مي‌تواند S كلاس ۲.۵ تني را در تنها ۳.۵ ثانيه از حالت سكون به سرعت ۱۰۰ كيلومتر بر ساعت برساند. با چنين اعدادي S كلاس جديد در زمره‌ي خودروهاي اسپرت بسيار سريع طبقه‌بندي مي‌شود. هندلينگ و چسبندگي S كلاس جديد نيز بسيار عالي و عملكرد اين خودرو در پيچ‌ها كاملا بدون نقص و همراه با پايداري كامل است.

در ادامه براي آشنايي بيشتر با مدل ۲۰۱۸ مرسدس بنز S كلاس، ديدن ويدئوي زير را به شما توصيه مي‌كنيم. تصاوير بيشتر از اين خودرو در گالري قابل مشاهده است.

مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران مرسدس بنز S كلاس
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات