موبايل هوشمند، جايگزين كليد خودرو خواهد شد

سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بسياري از خودروهاي مدرن، مثل بي‌ام‌و X5 و سري 8 بدون نياز به كليد فيزيكي و با استفاده از موبايل هوشمند همراه فناوري NFC، استفاده مي‌شوند.
تبليغات

ادر آينده نزديك شما مي‌توانيد از موبايل هوشمند خود براي قفل و باز كردن درب خودرو استفاده كنيد. اين كار با استفاده از فناوري NFC موجود درموبايل‌ها  اين كليد ديجيتال از فناوري ارتباط ميدان نزديك يا NFC براي باز كردن يا بستن درب بي‌ام‌و سري 8 جديد از طريق موبايل‌هاي هوشمند استفاده مي‌كند. و نياز به كليد فيزيكي و متعارف براي اين كار را از بين مي‌برد.

مرجع متخصصين ايران bmw virtual key

 وقتي‌كه موبايل هوشمند خود را كنار دستگيره درب خودرو بگيريد بازشده و بعد از وارد شدن به خودرو براي روشن كردن موتور بايد موبايل را در قسمت شارژر وايرلس قرار دهيد.اين كليد مجازي بخشي از بسته دسترسي آسان براي مدل‌هاي x5 و همچنين سري 8 است و در آينده احتمالاً در ديگر مدل‌هاي مدرن صنعت خودروسازي جهان بكار گرفته خواهد شد.

مرجع متخصصين ايران bmw virtual key

بي‌ام‌و روش كاركرد استاندارد كليد مجازي را به اين صورت شرح مي‌دهد كه خودرو قادر خواهد بود موبايل هوشمند را از چند متر دورتر تشخيص داده و به‌صورت خودكار عمل باز كردن و قفل‌كردن را بدون لمس دستگيره درب خودرو انجام دهد. با توجه به اينكه خودرو مي‌تواند كليد را تشخيص دهد، لامپ‌هاي خودرو روشن‌شده و روشنايي محيطي لازم را براي استقبال از راننده و هدايت او تا درب منزل به هنگام شب فراهم مي‌كند. كساني كه از بابت امنيت اين سيستم نگراني دارند نبايد هيچ ترسي داشته باشند زيرا بي‌ام‌و همچنين توانايي خاموش كردن NFC از طريق سيستم iDrive را ارائه مي‌دهد.

مرجع متخصصين ايران bmw key

علاوه بر اين‌يك كليد مجازي، كارتي نيز در سيستم دسترسي آسان تعبيه‌شده است و شما مي‌توانيد از آن بجاي موبايل هوشمند خود استفاده كنيد. البته پيكربندي استاندارد بي‌ام‌و X5 جديد و سري 8 همچنان از سيستم ورود معمول و متعارف استفاده مي‌كند. براي افرادي كه خواهان پرداخت بيشتر هستند استفاده از كليد لمسي و همچنين راه‌حل موبايل هوشمند يك ويژگي متمايزكننده است كه ۲۵۰ دلار هزينه خواهد داشت.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات