هديونيت پايونير، موبايل هوشمند را به سيستم اطلاعات و سرگرمي تبديل مي‌كند

دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
پايونير از قابليت جديدي براي اتصال سيستم‌هاي صوتي قديمي با موبايل هوشمند در خودروهاي قديمي رونمايي كرد كه تنها ۱۵۰ دلار ارزش دارد.
تبليغات

امروزه سيستم‌هاي اطلاعاتي و سرگرمي از جمله مواردي هستند كه در خودروها به‌روز مي‌شوند و باعث تغيير ظاهر آن نيز خواهند شد. اين نوع تكنولوژي در ابتدا از نوع آنالوگ بود كه فضاي زيادي داخل كابين اشغال مي‌كرد و با پيشرفت علم روز، در ادامه به نوع DIN كوچك تغيير يافت كه به اندازه‌ي يك دي‌وي‌دي درايو كوچك است. سپس بار ديگر به نوع بزرگتر تبديل شد؛ ابتدا انواع DIN دوگانه و پس از آن سيستم اطلاعاتي و سرگرمي بسيار بزرگ‌تر كه داراي صفحه‌نمايش لمسي است، وارد بازار شدند. اين روزها برخي از سيستم‌هاي اطلاعاتي و سرگرمي مانند سيستم MBUX مرسدس بنز، حتي كابين ديجيتال را نيز با صفحه‌نمايش لمسي تركيب مي‌كنند و در امتداد داشبورد گسترش مي‌يابند.

مرجع متخصصين ايران Mercedes Benz MBUX Infotaiment

درواقع سيستم اطلاعاتي و سرگرمي هر روز پيشرفته‌تر مي‌شود و اگر شما خودروي قديمي داريد و مي‌خواهيد آن را به‌روزرساني كنيد، با اشكالات زيادي روبه‌رو خواهيد شد. Pioneer اين اشكال را با آخرين نسخه‌ از محصولات خود يعني SPH-10BT حل كرده است. هديونيت با صفحه‌نمايش بزرگ شبيه صفحه‌نمايش لمسي سيستم‌هاي اطلاعاتي و سرگرمي متداول عرضه نمي‌شود. در عوض اين سيستم از موبايل هوشمند بهره مي‌برد كه به متخصص اجازه مي‌دهد تا از موبايل آيفون يا تلفن همراه مجهز به سيستم‌عامل اندرويد خود به‌عنوان صفحه‌نمايش براي پخش استفاده كند. با استفاده از اين قابليت، SPH-10BT پايونير مي‌تواند به واحد اصلي DIN متصل شود كه در خودروهاي قديمي نيز رايج است.

مرجع متخصصين ايران Pioneer Infotainment System /  پايونير

SPH-10BT پايونير از بلوتوث براي ارتباط با موبايل هوشمند در واحد اصلي استفاده مي‌كند؛ در حقيقت به سيم نيازي نيست، مگر اينكه متخصص نياز به شارژ تلفن همراه خود داشته باشد. در هر دو جهت قرارگيري portrait و landscape، موبايل هوشمند پس از اتصال با واحد اصلي پايونير به صفحه‌نمايش متخصصپسند تبديل مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران

به‌غير از اتصال و ادغام موبايل هوشمند با سيستم به‌عنوان صفحه‌نمايش، قابليت كنترل صوتي نيز در دسترس خواهد بود و همچنين امكان تماس‌هاي هندزفري يا حتي خواندن پيام‌هاي متني بدون نياز به نگاه كردن يا لمس صفحه‌نمايش امكان‌پذير است. متخصص همچنين مي‌تواند با لمس يك دكمه، از اپليكيشن ناوبري مورد علاقه در موبايل هوشمند خود نيز استفاده كند. درنهايت پايونير SPH-10BT آماده‌ي اتصال با حسگرهاي جداگانه پاركينگ است تا صفحه‌نمايش و هشدارها به موبايل هوشمند منتقل شوند.

مرجع متخصصين ايران Pioneer Infotainment System /  پايونير

با اين هديونيت ديگر افراد مجبور نيستند فقط براي ارتقاي سيستم‌هاي صوتي و پخش، خودروي سواري قديمي و محبوب خود را بفروشند و مدل جديدتري خريداري كنند. سيستم SPH-10BT پايونير احتمالا با ارزش ۱۵۰ دلار عرضه مي‌شود.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات