خودرو فرمول يك تيم رنو رونمايي شد

چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در فاصله يك‌ماه تا آغاز رقابت‌هاي فرمول يك ۲۰۱۹، تيم رنو نيز از خودروي جديد خود همراه‌با بهبود پيشرانه و شاسي رونمايي كرد.
تبليغات

رنو از خودروي جديد فرمول يك RS19 براي فصل ۲۰۱۹ رونمايي كرد و اميدوار است بتواند فاصله خود را با سه تيم برتر كاهش دهد و در جمع مدعيان قرار گيرد. رنو معتقد است كه حضور دنيل ريكياردو دركنار نيكو هالكنبرگ مي‌تواند با بهبود مستمر زيرساخت‌ها و هم‌افزايي، باعث بازگشتي موفقيت‌آميز به رقابت‌هاي فرمول يك شود. 

مرجع متخصصين ايران دنيل ريكياردو نيكو هالكنبرگ رنو

سيريل آبيتبول، مدير تيم رنو در اين زمينه گفت:

«ما كاملاً آماده هستيم و به انديشه متخصصين مي‌رسد كه زمان مناسبي براي تلافي اتفاقات ۳ سال گذشته باشد و به تلاش خود در اين راه افتخار مي‌كنيم. هنگامي كه در اطراف انستون (Enstone) راه مي‌رويم، احساس اشتياق داريم از اينكه مي‌توانيم در مسابقات فرمول يك شركت كنيم. مرحله اول اين طرح، بازسازي كامل تيم بود. همان‌طور كه مشاهده مي‌كنيد تقريباً تمام مناطق كارخانه با بهبود روبه‌رو شده است. از جمله اين پيشرفت‌ها مي‌توان به تجهيزات تونل باد، ساخت، ماشين آلات و امكانات مسابقه اشاره كرد كه براي دستيابي به بيشترين كارايي فراهم شد. مكان تيم در وايري (Viry) بيشتر تاكتيكي بود و برخي از تجهيزات ما طي هفته‌هاي آينده راه‌اندازي مي‌شود. برنامه‌هاي زيادي براي سازگاري با مقررات فصل ۲۰۲۱ وجود دارد و ساختمان جديدي نيز تا سال ۲۰۲۰ در اين محل ساخته خواهد شد. اميدوارم تا سال ۲۰۲۰ بتوانيم كارگاه موتور جديد را راه‌اندازي كنيم. ما در انستون و وايري سرمايه‌گذاري زيادي انجام داده‌ايم.»

مرجع متخصصين ايران Renault Formula 1 car / خودرو فرمول يك رنو

تيم رنو سال گذشته در جدول تيمي به جايگاه چهارم رسيد و اميدوار است كه در فصل جديد بتواند خود را به مرسدس، فراري و ردبول برساند. خودروي RS19 رنو با طرح رنگ سياه و زرد ارائه شده است كه تفاوت خيلي زيادي با خودروي اين تيم در مسابقات فرمول يك ۲۰۱۸ ندارد. اين تيم اميدوار است كه با تلاش بيشتر و توسعه، همراه با استفاده از رانندگان ماهر بتواند فاصله‌ي خود با رقبا را كاهش دهد. بدون شك مي‌توان نقش دنيل ريكياردو را در فصل آينده براي تيم رنو بسيار حياتي ارزيابي كرد؛ راننده‌اي كه فصل گذشته به خوبي توانست همراه مكس وشتاپن، تيم ردبول را تا جايگاه سوم بالا بكشد. 

مرجع متخصصين ايران Renault Formula 1 car / خودرو فرمول يك رنو

هفته آينده تمرين پيش‌فصل ۲۰۱۹ در پيست بارسلونا كاتالونيا آغاز مي‌شود و تمام تيم‌ها خود را براي شركت در آن‌ آماده مي‌كنند. درحالي‌كه رنو نيز مانند ساير تيم‌ها خود را براي آزمايش پيش‌فصل آماده مي‌كند، اميدوار است عملكرد اين خودرو بهبود قابل توجهي داشته باشد. خودروي جديد رنو ويژگي‌هاي جالبي دارد كه از آن جمله مي‌توان به پيشرانه بهبود يافته و ساختار طراحي شاسي اشاره كرد و وعده‌ي استفاده از پاوريونيت تيم ردبول در انتهاي فصل ۲۰۱۸ نيز داده شده است. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات