آلفارومئو 8C تورينگ برلينتا؛ كلاسيك ايتاليايي با ارزش ۲۵ ميليون دلار

پنج‌شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
آلفارومئو نماد زيبايي، قدرت و شكوه است. يكي از باشكوه‌ترين اين خودروها، 8c برلينتا است. براي آشنايي با اين خودرو با اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران همراه باشيد.
تبليغات

آلفارومئو هنوز هم برندي است كه علاقمندان به خودرو آن را مي‌پرستند اما در سال‌هاي دورتر، اوضاع كمي فرق مي‌كرد. اين آلفارومئوي 8C تورينگ برلينتاي مدل ۱۹۳۹ دقيقا بعد از اتمام جنگ جهاني دوم در اروپا ساخته شده است.

اين خودرو در سالي ساخته شد كه فراري و لامبورگيني هنوز تأسيس نشده بودند. آلفارومئو نماد خودروهاي لوكس و قوي ايتاليايي در آن دوران بود و همين موضوع ارزش ۲۵ ميليون دلاري اين خودرو را كه به‌تازگي به حراج گذاشته شده است، توجيه مي‌كند. مدل ۲۹۰۰ از اول با هدف مسابقه طراحي شد كه در آن از شاسي 8C گرندپري استفاده شده بود. مدل توليد انبوه اين خودرو با موتور خطي ۸ سيلندر ۲.۹ ليتري و دو سوپرشارژر توليد شد. مدل B اين خودرو كمي از لحاظ راحتي و قابل اعتماد بودن تفاوت داشت اما قدرت و ظاهر آن همچنان مانند مدل قبلي بي‌نظير بودند. اين خودروي خاص مدل برلينتا نام دارد كه توسط شركت ايتاليايي تورينگ طراحي شده و تنها پنج عدد از آن ساخته شده است.

مرجع متخصصين ايران آلفارومئو 8c برلينتا

اين خودرو در سال ۱۹۳۹ خريداري و به انگليس ارسال شده و در اين كشور ۴ مالك مختلف داشته است. پدر مالك فعلي اين خودرو، آن را در سال ۱۹۷۶ خريده است. ارزش حدودي گذاشته‌شده روي اين خودرو، ۲۵ ميليون دلار است. اين خودروي لوكس و قوي متعلق به دوران طلايي آلفارومئو است و همين موضوع ارزش بالاي اين خودرو را مي‌رساند.

مرجع متخصصين ايران آلفارومئو 8c برلينتا
تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات