پورشه سهام خود در ريمك را به ۱۵.۵ درصد افزايش داد

شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
پورشه سهام خود در شركت خودروسازي ريمك را به ۱۵.۵ درصد افزايش داد. پيش‌تر پورشه ۱۰ درصد سهام اين شركت سازنده‌ي خودرو برقي را دراختيار داشت.
تبليغات

پورشه كه قبل از ژوئن ۲۰۱۸، ۱۰ درصد سهام ريمك (Rimac Automobili) را دراختيار داشت، به‌تازگي ۵.۵ درصد ديگر از سهام اين شركت را ازآنِ خود كرد است. در سال ۲۰۰۹، مت ريمك شركت خودروسازش را تأسيس كرده است و قطعات خودروهاي الكتريكي و ابرخودروهاي برقي را طراحي مي‌كند و مي‌سازد.

مرجع متخصصين ايران Rimac / ريمك

لوتز مشكه، قائم‌مقام هيئت‌مديره‌ي پورشه، در اين زمينه گفت:

ما به مت ريمك و محصولات شركت او اعتقاد داريم؛ به همين دليل، هم‌اكنون سهم خود را افزايش داده‌ايم و مي‌خواهيم همكاري خود را درزمينه‌ي فناوري باتري خودرو الكتريكي تقويت كنيم.
مرجع متخصصين ايران Rimac / ريمك

آخرين ساخته‌ي ريمك ابرخودرو برقي C_Two است كه اولين‌بار در نمايشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ به‌نمايش گذاشته شد. ريمك C_Two قدرت تركيبي ۱,۹۷۲ اسب‌بخاري از چهار موتور برقي توليد مي‌كند و حداكثر سرعتش به ۴۱۲ كيلومتربرساعت مي‌رسد.

مت ريمك در اين زمينه گفت:

اين واقعيت كه پورشه اكنون سهم خود را افزايش مي‌دهد، بهترين شكل تأييد همكاري ما است و پايه و اساس روابط نزديك‌تري را نشان مي‌دهد. فعلا در آغاز مشاركت خود هستيم؛ با‌اين‌حال، به انتظارات خود دست يافته‌ايم. ما ايده‌هاي مشترك زيادي داريم و مي‌خواهيم در آينده آن‌ها را به واقعيت برسانيم و عملي كنيم. 
مرجع متخصصين ايران Rimac / ريمك

ريمك در كرواسي مستقر است و حدود ۵۵۰ نفر متخصص دارد و با تمركز بر فناوري باتري، پيشرانه‌هاي برقي و ايجاد رابط‌هاي ديجيتالي بين انسان و ماشين (HMI) فعاليت مي‌كند. توليد ابرخودرو جديد ريمك در حال نزديك‌شدن به مراحل نهايي است و پيش‌بيني مي‌شود تحويل اولين نسخه‌ها در سال ۲۰۲۰ انجام شود.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات