وانت برقي شورولت E-10 رونمايي شد

پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
جنرال موتورز در نمايشگاه تيونينگ خودرو SEMA از وانت برقي و مفهومي E-10 رونمايي كرد كه مجهز به سيستم محركه خودروي الكتريكي شورولت بولت است.
تبليغات

شورولت در نمايشگاه SEMA ۲۰۱۹ تقريبا بيش از ۲۰ خودرو دارد كه از آن جمله مي‌توان به COPO كامارو جان فورس اديشن (John Force Edition) و وانت برقي E-10 اشاره كرد. گزينه‌ي دوم مبتني بر خودروي C-10 مدل ۱۹۶۲ توليد شده و به سيستم محركه‌ي برقي شورولت بولت مجهز شده است. بنابراين از دو مجموعه موتور برقي و همچنين دو باتري ۴۰۰ ولت و جعبه‌دنده خودكار 4L75-E معمولي كه گشتاور را به چرخ‌هاي عقب منتقل مي‌كند، بهره مي‌برد.

مرجع متخصصين ايران Chevrolet E-10 concept / خودروي الكتريكي مفهومي شورولت

دو باتري ۶۰ كيلووات ساعتي در زير پوشش كفي عقب وانت نصب شده‌اند. قدرت خروجي اين خودروي الكتريكي ۴۵۰ اسب‌بخار تخمين زده شده است كه به راننده امكان مي‌دهد تا طي ۵ ثانيه از حالت سكون به سرعت ۹۶ كيلومتربرساعت برسد و مسافت ۴۰۰ متر را در زماني حدود ۱۳ ثانيه طي مي‌كند. جنرال موتورز همچنين شبيه‌ساز صدا را به‌همراه سه بلندگو در اين خودروي برقي تعبيه كرده است كه صداي پيشرانه‌ي بنزيني را شبيه‌سازي خواهد كرد. از جمله مي‌توان به صداي شورولت كامارو LS7 Z28 و پيشرانه‌ي V8 اشاره كرد.

مرجع متخصصين ايران Chevrolet E-10 concept / خودروي الكتريكي مفهومي شورولت

مدير واحد مدل‌هاي تقويت‌شده، قطعات و موتوراسپرت شورولت دراين‌زمينه گفت:

ما اين سيستم را با تمركز بر قدرت و شعاع حركتي طراحي كرديم. البته ما تازه كار را شروع كرده‌ايم. درست همان‌طور كه در طول سال‌ها با پيشرانه‌هاي تقويت‌شده كار كرده‌ايم، همچنان به اصلاح و بهبود سيستم‌هاي برقي مفهومي و Connect & Cruise مي‌پردازيم. هدف ما تأمين قدرت و شعاع حركتي بيشتر متناسب با نيازها و اولويت‌هاي مختلف علاقه‌مندان است. در اينجا ما به‌جاي متخصصاتور و سرسيلندر، از اينورترها و باتري‌ها و قطعات ولتاژ بالاتر استفاده خواهيم كرد.
مرجع متخصصين ايران Chevrolet E-10 concept / خودروي الكتريكي مفهومي شورولت

چهره‌ي كلاسيك اين وانت با چند تغيير كوچك همچنان حفظ شده است. وانت برقي شورولت E-10 از چراغ‌هاي جلو و عقب LED، لوگوي درخشان در جلوپنجره، ارتفاع كم به‌همراه رينگ‌هاي ۹ پره ۲۰ اينچي در جلو و ۱۰ پره ۲۲ اينچي در عقب بهره مي‌برد. سرانجام بايد بدانيد كه شورولت فضاي داخل كابين اين خودروي مفهومي را ترميم كرده و با صندلي‌هاي چرمي و نمايشگرهاي ديجيتال براي سيستم پيشرانه برقي كه جايگزين صفحه داشبورد اصلي هستند، مجهز كرده است. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات