گجت Roxie براي كارائوكه در خودرو معرفي شد

پنج‌شنبه ۱۹ دي ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
با روكسي مي‌توانيد در خودروتان با هر ترانه و هر اپليكيشن موسيقي، بدون لمس موبايل و تنها با فرمان صوتي از كارائوكه و بازخواني آهنگ‌هاي دلخواهتان لذت ببريد.
تبليغات

اگر به كارائوكه (Karaoke) علاقه‌مند هستيد، از‌اين‌پس مي‌توانيد از اين سرگرمي جالب در خودرو هم لذت ببريد. دستگاه روكسي (Roxie) كه به‌تازگي در نمايشگاه CES 2020 رونمايي شده، كيت كوچكي براي خودرو است كه امكان بازخواني آهنگ‌‌هاي دلخواه متخصصان در خودرو را نيز فراهم كرده است. براي استفاده از اين دستگاه فقط بايد آن را به جافندكي متصل كنيد و ميكروفن دوربردي را روي داشبورد نصب كنيد كه همراه اين دستگاه عرضه مي‌شود. سپس، مي‌توانيد هر ترانه‌‌اي را در هر اپليكيشن موسيقي بازخواني كنيد.

همچنين ازطريق ورودي Aux خودروتان مي‌توانيد از هر اپليكيشن موسيقي يا اپليكيشن كارائوكه مثل اپل‌موزيك، اسپاتيفاي، توين‌اين (TuneIn) و ساير اپليكيشن‌ها براي بازخواني آهنگ مدانديشه متخصصينتان بهره ببريد و صدايتان را از بلندگوهاي خودرو بشنويد. با‌ استفاده‌ از روكسي ديگر به نسخه‌ي كارائوكه‌ي آهنگ نيازي نداريد؛ زيرا اين دستگاه به‌صورت خودكار صداي خواننده را كم مي‌كند و صداي شما جايگزين آن مي‌شود. از ديگر ويژگي‌هاي مهم اين دستگاه مي‌‌توان به قابليت تنظيم گام در تمام ترانه‌ها اشاره كرد. اين قابليت به متخصصان كمك مي‌كند راحت‌تر بتوانند نُت‌هاي بالا را بخوانند.

دستيار مجازي صوتي ديجِي كارائوكه (DJ Karaoke) يكي ديگر از قابليت‌هاي درخورتوجه روكسي است كه با بهره‌گيري از آن مي‌توانيد فقط با صداي خودتان و بدون لمس موبايل يا تبلت‌‌، آهنگ‌هاي مختلف را انتخاب يا بين اپليكيشن‌هاي مختلف سوييچ كنيد؛ بنابراين، مي‌توانيد بدون اينكه چشم از جاده برداريد به بازخواني ادامه دهيد يا آهنگ جديدي را براي بازخواني انتخاب كنيد.

شبيه‌سازي صداي سه‌‌بعدي يكي ديگر از قابليت‌هاي روكسي است كه مي‌تواند باعث فراگير‌تر‌شدن صدا و انتقال بهتر آن به گوش تمام سرنشينان خودرو شود. اگر يكي از سرنشيان خودرو موبايل ديگري داشته‌ باشد، مي‌توانيد صدايتان را ضبط و با آن پخش كنيد. در آينده، نسخه‌ي ديگري از روكسي همراه‌با دوربين عرضه خواهد شد كه مي‌توانيد با نصب آن روي داشبورد، از خوانندگي‌تان فيلم بگيريد.

در‌حال‌حاضر، متخصصان مي‌توانند اين محصول را با ارزش ۱۰۰ دلار در كيك‌استارتر پيش‌خريد كنند و در فوريه تحويل بگيرند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات