خودروي فرمول يك ويليامز با رانندگي نيكولاس لطيفي رونمايي شد

سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تيم فرمول يك ويليامز از خودروي جديد خود براي فصل ۲۰۲۰ رونمايي كرد؛ جورج راسل و نيكلاس لطيفي در فصل جديد پشت فرمان خودروي فرمول يك ويليامز رانندگي مي‌كنند.
تبليغات

تيم فرمول يك ويليامز تصاويري از خودروي جديد خود در مسابقات فرمول ۱ را منتشر كرد. خودروي FW43 مجهز به سيستم محركه‌ مرسدس بنز، اين فصل توسط جورج راسل و نيكلاس لطيفي هدايت مي‌شود. رنگ قرمز، سفيد و آبي اين خودرو نشان‌دهنده‌ي تغييرات عمده در طرح رنگ استفاده شده توسط مدل گذشته‌ي FW42 است. 

مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران
مرجع متخصصين ايران

ويليامز با يك امتيازي كه رابرت كوبيتسا به دست آورد، درحالي‌ فصل ۲۰۱۹ را به پايان رساند كه در جايگاه آخر جدول تيمي مسابقات قهرماني فرمول يك جهان ايستاد. ويليامز سال گذشته شروع دشواري در ابتداي فصل داشت، زيرا خودروي اين تيم دير به تمرينات پيش فصل رسيد و خيلي زود پس از آغاز فصل به همكاري با پدي لاو، مدير متخصص تيم پايان داد. 

اشكالات سال گذشته‌ي ويليامز باعث شده تا اين تيم روند كار خود را تغيير داده و كادر متخصص خود را دوباره بازسازي كند و همه چيز كاملا انجام شده است تا خودروي اين تيم به‌زودي تمرينات پيش فصل را در پيست بارسلونا انجام دهد. 

كلر ويليامز، معاون اين تيم گفت:

امسال شروع تازه‌اي براي تيم است. ما وقت خود را براي پرداختن به نقاط ضعفمان صرف كرده‌ايم و اطمينان حاصل كرده‌ايم كه افراد، ساختارها، رويه‌ها و منابع مناسب را براي تحويل خودروهاي مسابقه‌اي رقابتي در اختيار داريم. همه‌ي ما متعهد به بازسازي ويليامز و بازگشت دوباره‌ي اين تيم به رقابت هستيم. به همين ترتيب، نبرد ما در سال ۲۰۲۰ در حال پيشرفت است. روح مبارزه هنوز بسيار زنده است و امسال همه اين جنگ را ادامه مي‌دهند تا زماني‌كه به هدف دلخواه برسيم.
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات