با شيوع كرونا نمايشگاه خودروي نيويورك به تعويق افتاد

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
به دليل شيوع ويروس كرونا در آمريكا، نمايشگاه خودرو نيويورك ۲۰۲۰ لغو شد و طبق برنامه‌ريزي‌هاي جديد در ماه اوت سال جاري ميلادي برگزاري مي‌شود.
تبليغات

با وجود اطمينان‌بخشي‌هاي مكرر براي برگزاري نمايشگاه خودرو نيويورك در موعد مقرر و طبق برنامه‌ريزي‌هاي قبلي، اين رويداد به‌طور رسمي به تأخير افتاد. در نامه الكترونيكي اتحاديه فروشندگان بزرگ خودرو نيويورك آمده كه نگراني‌هاي مداوم درباره‌ي سلامتي مردم به دليل شيوع ويروس كرونا باعث شده است تا آن‌ها برنامه را تغيير دهند. درنتيجه، تاريخ برگزاري نمايشگاه از ماه آوريل به اوت انتقال مي‌يابد. از هم‌اكنون‌، روزهاي كنفرانس مطبوعاتي براي ۲۶ و ۲۷ اوت برنامه‌ريزي شده است درحالي‌كه نمايش عمومي محصولات بين ۲۸ اوت تا ۶ سپتامبر برگزار مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران New York Auto Show / نمايشگاه خودرو نيويورك

نيازي به گفتن نيست كه اين تأخير درخورتوجه است و احتمالاً باعث مي‌شود تعدادي از خودروسازان در رونمايي از محصولات خود به تجديدانديشه متخصصين بپردازند. هم‌اكنون مشخص نيست كه چه اتفاقي در آينده خواهد افتاد، اما خودروسازان مي‌توانند كاري شبيه نمايشگاه خودرو ژنو و اجراي نمايشگاه خودرو ديجيتال انجام دهند. آن‌ها همچنين مي‌توانند براي رويدادهاي كوچك‌تر تصميم بگيرند، اما به‌انديشه متخصصين مي‌رسد برگزاري چنين رويدادهايي حداقل در آينده نزديك بعيد باشد. برخي شركت‌ها سفر متخصصان خود را محدود مي‌كنند و جنرال موتورز مسافرت‌هاي مطبوعاتي و همچنين رونمايي از مدل برنامه‌ريزي‌شده‌ي كاديلاك Lyriq را لغو كرده است.

مرجع متخصصين ايران New York Auto Show / نمايشگاه خودرو نيويورك

در هر صورت ترديدهاي زيادي وجود دارد كه نمايشگاه خودرو نيويورك ۲۰۲۰ مانند هميشه بزرگ و مهم باشد. آئودي، بي‌ام‌و و مرسدس بنز قبلا تصميم گرفتند از شركت در رويداد امسال انصراف دهند و تعجب نخواهيم كرد اگر ساير شركت‌ها نيز از اين اقدام پيروي كرده و تأخير افتادن چند ماهه نمايشگاه را بهانه عدم شركت معرفي كنند. گفتني است نمايشگاه بين‌المللي خودرو نيويورك (NYIAS) اكنون پس از جشنواره سرعت گودوود و نمايشگاه بين‌المللي خودرو آمريكاي شمالي در ديترويت برگزار مي‌شود.

مارك شاينبرگ، رئيس اتحاديه فروشندگان بزرگ خودرو نيويورك گفت:

ما در حال انجام اين اقدام خارق‌العاده براي كمك به محافظت از شركت‌كنندگان، غرفه‌داران و كليه شركت‌كنندگان به منظور محافظت در برابر ويروس كرونا هستيم. طي ۱۲۰ سال، جمله‌ي «نمايشگاه بايد ادامه يابد» به‌شدت در DNA ما جاسازي شده است و اگرچه تصميم به جابجايي تاريخ برگزاري نمايشگاه آسان نبود، اما اولويت اصلي ما با سلامتي و رفاه تمام كساني است كه در اين رويداد تاريخي شركت مي‌كنند. 
مرجع متخصصين ايران ويروس كرونا

تصميم به تعويق نمايشگاه خودرو نيويورك اندكي پس از آن صورت گرفت كه اندرو كومو، فرماندار نيويورك ۳۱ مورد مبتلا به ويروس كرونا را در اين ايالت تأييد كرد؛ درحالي كه شمار مبتلايان در كل اين كشور به ۱۷۳ مورد مي‌رسد. فرماندار همچنين براي مقابله با گسترش ويروس كرونا، گارد ملي را در شهر New Rochelle مستقر كرده و مدارس، عبادتگاه‌ها و ساير مراكز اجتماعات بزرگ را در شعاع يك مايلي تا ۲۵ مارس وادار به تعطيلي كرده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات