پروتوتايپ موستانگ مك اي با قدرت ۱۴۰۰ اسب بخار معرفي شد

پنج‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
تك نمونه آزمايشي از كراس‌اور برقي فورد، داراي ۷ موتور الكتريكي است كه مجموعا ۱۴۰۰ اسب‌بخار قدرت توليد مي‌كنند.
تبليغات

فورد، هنوز برنامه‌اي براي توليد انبوه نسخه‌هاي اسپرت و تقويت‌شده از موستانگ مك‌اي ندارد. بااين‌حال، يك نمونه پروتوتايپ از اين خودرو توليد كرده است تا در عمل، توانايي‌هاي متخصص خود را نمايش دهد.

موستانگ Mach-E 1400 داراي ۳ موتور روي محور جلو و چهار موتور روي محور عقب است تا قدرت ۱۴۰۰ اسب‌بخار فراهم كند. بدنه‌ي اين خودرو براي بهبود عمكرد در سرعت‌هاي بالا بهينه‌سازي شده است و نيروي عمودي ۱۰۴۳ كيلوگرم در سرعت ۲۵۸ كيلومتربرساعت خواهد داشت. ديفرانسيل‌هاي جلو و عقب ازطريق محور محرك (Driveshaft) به يكديگر متصل هستند و براي سرعت در پيست يا دريفت، قابل تنظيم خواهند بود.

مرجع متخصصين ايران Ford Mustang Mach-E 1400   موستانگ مك اي 1400 نماي پشت

مك‌اي ۱۴۰۰، با ترمزهاي برمبو مجهز به بوستر برقي، ترمز دستي هيدروليك، سيستم بازيافت انرژي هنگام ترمزگيري با تبديل موتور به ژنراتور و فناوري‌هاي ضدلغزش (ABS) و مديريت تعادل همراه شده و حاصل ۱۰ هزار ساعت همكاري مهندسان فورد پرفرمنس و تيم دريفت حرفه‌اي RTR است.

هرچند كه توليد تجاري موستانگ مك‌اي با قدرت ۱۴۰۰ اسب‌بخار، عملي نخواهد شد؛ اما بسياري از قطعات اين خودرو مي‌توانند در آينده به فروشگاه‌هاي تيونينگ و تزئينات راه پيدا كنند. مثلا كاپوت جلو از فيبركربن اورگانيگ ساخته شده كه متفاوت از فيبركربن رايج در ديگر مدل‌هاي اسپرت است.

مرجع متخصصين ايران Ford Mustang Mach-E 1400   موستانگ مك اي 1400 نماي كابين

سال ۲۰۲۱، موستانگ مك‌اي GT با قدرت ۴۵۹ اسب‌بخار و گشتاور ۸۳۰ نيوتن‌متر، مجهز به سيستم چهارچرخ محرك و شعاع حركتي ۴۰۲ كيلومتر، وارد بازار امريكا خواهد شد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات