پاناسونيك اولين تلويزيون OLED خود را معرفي كرد

پنج‌شنبه ۱۶ دي ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
پاناسونيك در جريان CES 2017 از اولين تلويزيون اولد خود رونمايي كرد.
تبليغات

نمايشگاه CES 2017 همچون سال‌هاي گذشته محلي است تا كمپاني‌هاي مختلف از جديدترين تلويزيون‌هاي خود رونمايي كنند. پاناسونيك نيز اولين تلويزيون OLED خود را با نام EZ1002 معرفي كرد تا ديگر نيازي نباشد براي خريد تلويزيون اولد به محصولات ال‌جي بسنده كنيد.

اولين تلويزيون اولد پاناسونيك داراي نمايشگري است كه روي مدل‌هاي ال‌جي ديده‌ايد، ولي پاناسونيك از پردازنده‌ي Studio Colour HCX2 خود استفاده مي‌كند و در كنار آن از تنظيمات كاليبراسيون ISF بهره مي‌برد. به لطف سازگاري با سيستم CALMAN رنگ‌ها كاملا دقيق و عالي نشان داده مي‌شوند. پاناسونيك توانسته است گواهينامه‌ي THX و Ultra HD Premium را اخذ كند و اين كمپاني ژاپني مي‌گويد تلويزيون آنها علاوه بر Hybrid Log-Gamma HDR از HDR10 نيز همراهي مي‌كند.

متاسفانه در مورد اين تلويزيون و دو مدل از بلوري پليرهاي جديد پاناسونيك كه امروز معرفي شدند، به همراهي از دالبي ويژن (Dolby Vision) اشاره نشده است. شايد اين موضوع با يك آپديت نرم‌افزاري برطرف شود ولي با توجه به اينكه محتواي دالبي ويژن به زودي فراگير مي‌شود، همراهي از اين ويژگي باعث مي‌شود محصول مورد انديشه متخصصين از ديگر تلويزيون‌هاي الد يا پخش‌كننده‌هاي بلوري UHD متفاوت باشد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات