با استيشن XG Station Pro TB3 eGFX، كامپيوتر خود را به كارت گرافيك قدرتمند مجهز كنيد

دوشنبه ۱۸ دي ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايسوس در CES 2018 استيشن جديدي به خانواده XG Station Pro اضافه كرد تا با اتصال آن از طريق درگاه تاندربولت، كامپيوتر خود را به كارت گرافيك خارجي قدرتمند مجهز كنيد.
تبليغات

استيشن XG Station Pro TB3 eGFX دنباله‌اي براي نسل دوم اين محصول است كه سال ۲۰۱۷ براي گيمرها رونمايي شد. راه‌حل جديد ايسوس كه با عنوان eGFX شناخته مي‌شود، امكان اتصال جديدترين كارت‌‌هاي گرافيك‌ AMD يا Nvidia را ميسر مي‌كند. اين استيشن از آداپتور كارت گرافيك با عرض ۲.۵ اسلات و ۳۵۰ وات همراهي مي‌كند. 

ايسوس در طراحي اين محصول تلاش كرده است زيبايي، ظرافت و سادگي را مد انديشه متخصصين قرار دهد تا متخصصان مختلف محصولات Asus Pro، لپ‌تاپ‌هاي ذن‌بوك يا حتي مك‌بوك‌ پروهاي اپل را به سمت آن جذب كند. از آنجايي كه قرار است يك كارت گرافيك قدرتمند در اين استيشن قرار گيرد، ايسوس دو فن بزرگ را در آن قرار داده است تا هواي داخل آن به‌خوبي تهويه شود. اين فن‌ها از طريق اتصال Asus Strix مستقيما به كارت گرافيك متصل مي‌شوند تا بر اساس دماي GPU، سرعت چرخش‌ آن‌ها كنترل شود. 

مرجع متخصصين ايران XG Station Pro TB3 eGFX

استيشن XG Station Pro TB3 gGFX بيشتر براي متخصصان لپ‌تاپ‌هاي باريك امروزي كه مايل هستند با لپ‌تاپ خود بازي‌هاي ويديويي را با بالاترين كيفيت و رزولوشن تجربه كنند ساخته شده است. اين استيشن تنها يك درگاه TB3 و يك USB 3.1 نسل دوم دارد كه مي‌تواند نقش هاب را براي اتصال هارد ديسك اكسترنال يا ماوس و كي‌برد ايفا كند. 

ايسوس استيشن TB3 eGFX را در CES 2018 به نمايش گذاشت و قصد دارد از همين ماه، آن را با ارزش ۳۲۹ دلار به فروش مي‌رساند. اين در حالي است كه نسل قبلي اين استيشن، ۵۴۹ دلار ارزش‌گذاري شده بود. 

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات