شيائومي هدست مستقل آكيولس گو را مي‌سازد

سه‌شنبه ۱۹ دي ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
هوگو بارا در جريان كنفرانس كوالكام در CES 2018 سازنده‌ي هدست واقعيت مجازي آكيولس گو را شيائومي اعلام كرد.
تبليغات

هوگو بارا كه رهبري تيم واقعيت مجازي فيس‌بوك را بر عهده دارد در كنفرانس كوالكام در CEs 2018 از همكاري با شيائومي براي ساخت هدست واقعيت مجازي آكيولس گو خبر داد. شيائومي نيز در حال برنامه‌ريزي براي عرضه‌ي هدست مشابهي تا پايان سال ۲۰۱۸ است.

مرجع متخصصين ايران آكيولس گو

آكيولس گو اولين بار در روزهاي پاياني سال گذشته معرفي شد؛ با اين حال اطلاعات منتشرشده، بيشتر به مشخصات متخصص آن اشاره داشت. آكيولس گو و هدست واقعيت مجازي شيائومي از پلتفرم واقعيت مجازي موبايل اسنپدراگون ۸۲۱ بهره مي‌برند. آكيولس گو به اين دليل يك محصول ويژه به شمار مي‌رود كه نيازي به كامپيوتر شخصي و موبايل ندارد. تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۲۱ توان لازم براي اجراي محتواي واقعيت مجازي را به اين هدست‌ها خواهد داد.

مرجع متخصصين ايران آكيولس گو

يكي از اهداف آكيولس از توليد اين هدست، همه‌گير كردن واقعيت مجازي در جهان است؛ اين هدست مستقل تنها ۱۹۹ دلار ارزش دارد و آكيولس و فيس‌بوك اميد زيادي به آن بسته‌اند. هنوز اطلاعاتي از زمان عرضه‌ي اين هدست واقعيت مجازي ارائه نشده است؛ با اين حال رؤيت شدن آن در FCC، احتمال عرضه‌ي آن در آينده‌ي نزديك را افزايش مي‌دهد.

مرجع متخصصين ايران آكيولس گو

هدست واقعيت مجازي شيائومي كه با نام Mi VR Standalone شناخته مي‌شود، تمامي ويژگي‌هاي كليدي آكيولس گو را در خود دارد؛ اين هدست حتي از انديشه متخصصين ظاهري بسيار شبيه به هدست جديد آكيولس خواهد بود. خوشبختانه هدست شيائومي نيز از SDK موبايل آكيولس همراهي مي‌كند؛ به اين معني كه توسعه‌دهندگان آكيولس قادر خواهند بود محتواي خود را براي پلتفرم واقعيت مجازي شيائومي پورت كنند. شيائومي در بيانيه‌اي اعلام كرده است كه دسترسي به محتواي محبوب فروشگاه آكيولس را براي متخصصانش در چين ممكن خواهد ساخت.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات