ساندبارهاي جديد سامسونگ در CES 2020 معرفي شدند

دوشنبه ۱۶ دي ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ساندبارهاي جديد سامسونگ در رده‌هاي ارزشي ارزان‌ارزش، ميان‌رده و رده‌بالا با قابليت‌هاي پخش صداي دالبي اتموس، حالت بازي و اتصال بلوتوث در CES 2020 معرفي شدند.
تبليغات

سامسونگ در نمايشگاه CES 2020 ساندبارهاي جديد خود را با فناوري‌هاي جديدي مثل استفاده از اسپيكرهاي يكي از تلويزيون‌‌هاي QLED سامسونگ به‌عنوان اسپيكرهاي ساندبار براي ايجاد كانال‌هاي اضافي صدا و اتصال از طريق بلوتوث، همراه و معرفي كرد.

سامسونگ نيز مانند رقيبش ويزيو، ساندبارهاي خود را در رده‌هاي ارزشي ارزان‌ارزش، ميان‌رده و رده بالا معرفي كرده است كه به ترتيب با حروف Q و S و T قبل از عدد مدل مشخص شده‌اند.

ساندبار Q800T، جديدترين و شايد بهترين ساندبار سامسونگ با قابليت پخش صداي دالبي اتموس 3.1.2 جديد اين شركت است. ساندبار جديد سامسونگ قابليت بسيار جذابي به‌نام سيمفوني ساند (Symphony Sound) دارد كه با فعال‌شدن آن زماني‌كه ساندبار با يكي از تلويزيون‌هاي QLED ۲۰۲۰ سامسونگ جفت مي‌شود، از اسپيكرهاي فوقاني آن براي پخش صدا از بالا استفاده مي‌كند.

چندين سوراخ در جلوي Q800T ايجاد شده است كه صدا را به سمت بالا هدايت مي‌كنند. اين سوراخ‌ها بدين دليل در جلوي ساندبار قرار گرفته‌اند كه اگر متخصصان آن را در زير تلويزيون قرار دادند، تلويزيون مانع هدايت صدا به سمت بالا نشود. ساندبار HW-N650 سامسونگ نيز چنين ساختاري دارد.

مرجع متخصصين ايران ساندبار سامسونگ

به‌گفته‌ي مسئولان سامسونگ، ساندبارها در ۴۰ درصد از مواقع براي شنيدن موسيقي استفاده مي‌شوند و به همين دليل اين شركت ساندبار چهار كاناله‌ي S60 را با همين هدف بهينه‌سازي كرده است. در اين اسپيكر صدا دو اسپيكر براي پخش صدا از بالا و دو اسپيكر شيپوري براي پخش صدا از طرفين وجود دارد. از ديگر قابليت‌هاي ساندبار ميان‌رده‌ي سامسونگ مي‌توان به قابليت كنترل صوتي با‌استفاده‌از دستيارهاي صوتي الكساي آمازون و بيكسبي سامسونگ (البته اين دستيار صوتي در آينده فعال خواهد شد) و برخورداري از ساب‌وو‌‌فر بي‌سيم ۶٫۵ اينچي W599 اشاره كرد.

مرجع متخصصين ايران ساندبار سامسونگ

مدل‌هاي ارزان‌‌ارزش T سامسونگ نيز نسبت به ارزش مناسبش، با ويژگي‌هاي مناسبي توليد خواهند شد كه شامل صداي مجازي DTS:X براي توليد صداي بلندتر، حالت بازي (براي فعال‌شدن اين حالت ساندبار  بايد آن را به كنسول متصل كنيد) و قابليت متصل‌شدن چند دستگاه به آن از طريق بلوتوث مي‌شود؛ البته هنوز مشخص نيست كه آيا دو متخصص هم‌زمان مي‌توانند پخش موسيقي را كنترل كنند يا خير. ارزش و زمان عرضه‌ي هيچ يك از اين محصولات هنوز مشخص نيست.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات