كروم بوك ايسوس Flip C436 از پروژه آتنا با شارژدهي يك روزه معرفي شد

دوشنبه ۱۶ دي ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايسوس در نمايشگاه CES از جديدترين كروم‌بوك خانواده‌ي Flip موسوم به C436 رونمايي كرد كه عضوي از پروژه‌ي آتنا هم محسوب مي‌شود.
تبليغات

ايسوس از عضو جديد لپ‌تاپ‌هاي تبديل‌شونده‌ي خود موسوم به Chromebook Flip در CES 2020 رونمايي كرد. محصول جديد به‌نام C436 معرفي شد كه با دارا بودن يك لولاي ۳۶۰ درجه، توانايي تبديل شدن به لپ‌تاپ را دارد. نكته‌ي اصلي كروم‌بوك ايسوس، تأييديه‌ي پروژه‌ي آتنا اينتل است. درنتيجه محصول جديد ايسوس با هدف ارائه‌ي دوام و شارژدهي بالا معرفي مي‌شود و از طراحي باريك و سبك و شارژدهي طولاني بهره مي‌برد.

لپ‌تاپ ايسوس فليپ با انواع پيكربندي‌ها و حداكثر پردازنده‌ي نسل دهمي Core i7 اينتل به‌همراه حداكثر ‌حافظه‌ي رم ۱۶ گيگابايتي به بازار عرضه خواهد شد. شركت سازنده براي بخش ذخيره‌ساز نيز درايو SSD با ظرفيت ۵۱۲ گيگابايت و از نوع M.2 را در انديشه متخصصين گرفته است. باتوجه به پيكربندي مذكور، فليپ C436 را مي‌توان عضوي حرفه‌اي از خانواده‌ي كروم‌بوك‌ها دانست. به‌علاوه اين كروم‌بوك از اتصال +Wi-Fi 6 Gig هم بهره مي‌برد كه در صورت اتصال به اكسس پوينت مناسب، اتصال با سرعت بالا و تأخير و قطعي پايين را به متخصص ارائه مي‌كند. به‌علاوه دو عدد پورت اتصالي USB 3.2 Gen 1 Type-C در كروم‌بوك جديد ايسوس وجود دارد. همچنين Flip C436 به قابليت اتثال بلوتوث ۵ نيز مجهز خواهد بود. درنهايت بايد به اسلات ميكرو اس‌دي كروم‌بوك مذكور اشاره كرد كه از كارت‌هايي تا ظرفيت دو ترابايت همراهي مي‌‌كند.

لپ‌تاپ جديد ايسوس، نمايشگر ۱۴ اينچي و وزني در حدود يك كيلوگرم دارد و براي متخصصدهاي سفر بسيار عالي محسوب مي‌شود. وزن پايين و طراحي باريك، به‌لطف شاسي از جنس آلياژ منيزم ممكن شده است. ايسوس براي نمايشگر كروم‌بوك جديد خود از نمايشگر لمسي مجهز به فناوري NanoEdge استفاده كرد كه ضخامت آن را به‌ميزان قابل‌توجهي كاهش داد. استفاده از نمايشكر مذكور، نرخ نمايشگر به بدنه را در كروم‌بوك ايسوس يه ۸۵ درصد مي‌رساند. درنتيجه شركت سازنده ادعا مي‌كند كه لپ‌تاپ ۱۴ اينچي را در ابعادي نزديك به كاميپوترهاي شخصي ۱۳ اينچي عرضه مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران Asus Chromebook Flip C436

لپ‌تاپ مجهز به سيستم‌عامل كروم از ايسوس، با نمايشگر Full HD در دست‌رس خواهد بود و در حالت استفاده به‌صورت تبلت، مي‌توان از قلم هوشمند به‌همراه آن استفاده كرد. نمايشگر كروم‌بوك فلسپ C436، در حالت استفاده از قلم هوشمند، تا ۴،۰۹۶ سطح فشار را شناسايي مي‌كند. اگرچه شايد هنرمندان هنوز براي استفاده از كروم‌بوك به‌عنوان ابزار طراحي آماده نباشند، قابليت‌هاي مذكور به‌همراه همراهي از فضاي رنگي sRGB در محصول جديد ايسوس، آن را به دستگاهي مناسب براي مطالعه و مرور محتواي بصري تبديل مي‌كند.

كروم‌بوك جديد ايسوس باوجود تمامي قابليت‌هاي حرفه‌اي، تا ۱۲ ساعت شارژدهي را به متخصص ارائه مي‌كند كه شايد تياز حمل آداپتور شارژر را نيز براي بسياري از متخصصان از بين ببرد. هيچ‌گونه اطلاعاتي از ارزش كروم‌بوك Flip C436 در دست نيست، اما از لحاظ زمان عرضه مي‌توان فصل اول يا دوم سال جاري را (طبق گفته‌ي نماينده‌هاي ايسوس) پيش‌بيني كرد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات