زمان بندي كنفرانس هاي مطبوعاتي CES 2021

دوشنبه ۲۲ دي ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
پس از مدت‌ها انتظار، CES 2021 سرانجام از راه رسيد. در ادامه جدول زمان‌بندي كنفرانس‌هاي مطبوعاتي را مرور مي‌كنيم تا بدانيم كه امروز و روزهاي آينده منتظر معرفي چه محصولاتي باشيم.
تبليغات

CES همه‌ساله در لاس وگاس آمريكا برگزار مي‌شود و از افراد زيادي شامل روزنامه‌نگاران و مردم عادي ميزباني مي‌كند. CES همايشي بسيار بزرگ است و شركت‌هاي متعددي از سراسر دنيا در آن شركت مي‌كنند تا جديدترين دستاوردهاي خود را به ‌نمايش بگذارند. شماري از شركت‌ها در خلال CES كنفرانس مطبوعاتي برگزار مي‌كنند و شماري ديگر  محصولات جديد خود را در روزهاي منتهي به اين نمايشگاه معرفي مي‌كنند كه اين اتفاق را امسال نيز شاهد بوديم. 

دنياگيري ويروس كرونا باعث شد بسياري از نمايشگاه‌هاي تجاري در سال ۲۰۲۰ به‌طور كامل تعطيل شوند و شماري از آن‌ها به‌ حالت تعليق دربيايند. CES 2021 نيز از كرونا متأثر شده است و امسال امكان مراجعه به محل برگزاري آن وجود ندارد. CES به‌صورت الكترونيك برگزار مي‌شود و فرمت جديد آن، شايد در نگاه اول كمي نااميد‌كننده باشد؛ اما شك نداريم كه اتحاديه‌ي فناوري مصرفي (CTA) به‌خوبي خود را براي CES 2021 آماده كرده است تا اين نمايشگاه بدون اشكال برگزار شود. 

شركت‌هاي مختلفي تاكنون حضور خود را در CES 2021 اعلام كرده‌اند. از ال‌جي، هاي‌سنس، سامسونگ و سوني گرفته تا شركت‌هاي سخت‌افزاري نظير اي‌‎ام‌دي و انويديا و اينتل. قطعا در طول امروز و روزهاي آينده اخبار بسيار زيادي با محوريت محصولات و فناوري‌‌هاي جديد منتشر مي‌شود. 

امروز نخستين روز CES 2021 است. اين نمايشگاه قرار است ساعت ۱۵:۳۰ امروز با كنفرانس مطبوعاتي هاي سنس آغاز شود. در جدولي كه آماده كرديم، مي‌توانيد فهرست كنفرانس‌هاي مطبوعاتي CES 2021 را مشاهده كنيد:

تاريخ برگزاري كنفرانس‌هاي مطبوعاتي CES 2021

تاريخ

ساعت (به‌ وقت تهران)

نام شركت

۲۲ دي ۱۳۹۹

۱۵:۳۰

هاي سنس

۲۲ دي ۱۳۹۹

۱۶:۳۰

ال‌جي الكترونيكس و بوش

۲۲ دي ۱۳۹۹

۱۷:۳۰

سامسونگ الكترونيكس

۲۲ دي ۱۳۹۹

۱۸:۳۰

پاناسونيك و فيليپس

۲۲ دي ۱۳۹۹

۱۹:۳۰

كانن و TCL و مرسدس بنز

۲۲ دي ۱۳۹۹

۲۰:۳۰

كولر

۲۲ دي ۱۳۹۹

۲۱:۳۰

موبايل‌آي (زيرمجموعه‌ي اينتل)

۲۲ دي ۱۳۹۹

۲۲:۳۰

اومرون هلث‌كر

۲۲ دي ۱۳۹۹

۲۳:۰۰

كاترپيلار و CTA

۲۳ دي ۱۳۹۹

۰۰:۳۰

اشنايدر الكتريك و تايوان تك آرنا

۲۳ دي ۱۳۹۹

۱:۳۰

سوني اسكوئر

۲۳ دي ۱۳۹۹

۱۹:۳۰

AMD

۲۳ دي ۱۳۹۹

۲۰:۳۰

انويديا

۲۳ دي ۱۳۹۹

۲۰:۴۵

اينتل

۲۳ دي ۱۳۹۹

۲۱:۳۰

ايسوس ROG

۲۳ دي ۱۳۹۹

۲۲:۱۵

سوني

۲۴ دي ۱۳۹۹

۱۷:۳۰

مايكروسافت

۲۴ دي ۱۳۹۹

۲۰:۳۰

ايسوس

۲۴ دي ۱۳۹۹

۲۲:۳۰

MSI

اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به ‌رسم گذشته، امسال پوششي جامع از CES 2021 ارائه مي‌دهد. براي اطلاع از جديدترين اخبار حوزه‌ي فناوري، امروز و روزهاي آينده وب‌سايت و شبكه‌هاي اجتماعي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران را دنبال كنيد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات