تعداد متخصصان اسپيكر هوشمند از گجت هاي پوشيدني بيشتر مي‌شود

يك‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
پيش‌بيني مي‌شود كه در سال جاري ميلادي، استفاده از اسپيكر هوشمند در آمريكا از گجت‌هاي پوشيدني پيشي بگيرد.
تبليغات

بر اساس گزارش تحقيقاتي جديد eMarketer، در سال جاري ميلادي، متخصصان بيشتري از اسپيكر هوشمند در مقايسه با گجت‌هاي پوشيدني استفاده خواهند كرد. در اين گزارش آمده است: 

پيش بيني مي‌شود از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰، تعداد متخصصان اسپيكر هوشمند در آمريكا به‌صورت قابل توجهي افزايش يابد. داده‌هاي آماري جديد نشان مي‌دهد ميزان پذيرش اين سيستم‌ها در بين متخصصان بيشتر از آن چيزي است كه انتظار مي‌رفت. به همين دليل براي اولين بار در سال جاري ميلادي، تعداد متخصصان بزرگسال كه از اسپيكر هوشمند استفاده مي‌كنند، بيشتر از تعداد متخصصان گجت‌هاي پوشيدني شده است و اين روند ادامه دارد.

نكته جالب توجه ديگري نيز در اين گزارش مطرح شده است كه شنيدن آن خالي از لطف نيست. بر اساس گزارش منتشرشده، اكثر متخصصان اسپيكر هوشمند، آقايان هستند؛ ولي تعداد متخصصان خانم و كودكان در حال افزايش است تا به تعداد متخصصان مرد برسد. بر اساس اين گزارش، علاوه بر اسپيكرها و موبايل‌هاي هوشمند كه مجهز به دستيار صوتي هستند، ساير لوازم خانگي هوشمند از جمله آينه‌ و لامپ‌ هوشمند نيز به اين ويژگي مجهز شده‌اند.

پيش از اين نيز آمارهاي مختلفي درباره تعداد متخصصان اسپيكر هوشمند منتشر شده است. بر اساس اين آمار، ۴۷.۳ ميليون نفر از بزرگسالان آمريكايي از اسپيكر هوشمند استفاده مي‌كنند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات