گوگل سومين نسل از كروم‌ كست را با تغييرات جزئي معرفي كرد

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
گوگل در حالي سومين نسل از كروم‌كست را معرفي كرده كه شاهد تغييرات چنداني در مقايسه با نسل پيشين نيستيم.
تبليغات

كنفرانس سخت‌افزاري امروز گوگل پر از گزينه‌هايي بود كه از مدت‌ها پيش اخبار و اطلاعات آن‌ها منتشر شده بود. در اين ميان، اطلاعات كمتري در رابطه با سومين نسل از كروم‌كست منتشر شده بود؛ هرچند كه جديدترين نسل از اين محصول دستخوش تغييرات چنداني نشده است.

كروم‌كست كه اكنون پس از سه‌ سال به‌روزرساني شده است، همچنان از بلوتوث همراهي نمي‌كند و تنها از استاندارد واي‌فاي 802.11ac همراهي به‌عمل مي‌آورد. ضمن اينكه براي كنترل آن هم بايد از موبايل هوشمند خود استفاده كنيد.

حداكثر رزولوشن همراهي‌شده توسط اين محصول هم به ۱۰۸۰ پيكسل يا همان رزولوشن فول اچ‌دي محدود مي‌شود. هرچند نسل قبلي صرفا از رزولوشن اچ‌دي همراهي مي‌كرد و از اين جهت شاهد اندكي بهبود هستيم؛ اما با وجود همراهي از رزولوشن 4K در محصولاتي همچون فاير استيك آمازون و Roku Premiere، ارتقاء به رزولوشن فول‌ اچ‌دي چندان تغيير هيجان‌آوري نيست.

Chromecast جديد در دو رنگ سفيد و مشكي عرضه مي‌شود. ضخامت بخش دايره‌شكل اين محصول به ۱۳.۸ ميلي‌متر مي‌رسد و طول كلي آن هم ۱۶۲ ميلي‌متر است. كروم‌كست همچنان با ارزش ۳۵ دلار عرضه مي‌شود و از سرويس‌ها و شبكه‌هايي همچون نتفليكس، يوتيوب، هولو و HBO همراهي مي‌كند.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات