مشخصات ردياب هوشمند سامسونگ فاش شد

يك‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
براساس اطلاعات منتشرشده، سامسونگ به‌زودي ردياب گلسي اسمارت تگ را با همراهي از بلوتوث 5.1 و ارزش ۱۵ تا ۲۰ يورو عرضه خواهد كرد.
تبليغات

مدتي است كه اپل مشغول ساخت ردياب هوشمندي با نام احتمالي ايرتگ (AirTag) است و شايعات و اطلاعات افشاشده در كد منبع iOS اين موضوع را تأييد مي‌كند. حال گفته مي‌شود كه سامسونگ نيز مدتي است كه كار روي ردياب هوشمندش را آغاز كرده است و احتمالا آن را با نام گلكسي اسمارت تگ (Galaxy Smart Tag) راهي بازار خواهد كرد.

هفته‌ي گذشته، اطلاعاتي از تگ هوشمند سامسونگ با شماره‌مدل EI-T5300 در فضاي مجازي منتشر شد؛ اما باتوجه‌به طيف گسترده‌اي از اخبار و حواشي پرچم‌دار جديد كهكشاني‌ها (گلكسي اس ۲۱)، اخبار مرتبط با ردياب يادشده به‌نوعي آن‌چنان كه بايد و شايد ديده نشد. اكنون اطلاعات جديدي از مرجع صدور گواهينامه‌ي ديجيتال كره‌جنوبي منتشر شده است كه شماتيك كلي EI-T5300 و اطلاعات جامعي از آن را نشان مي‌دهد. به‌انديشه متخصصين مي‌رسد گلكسي اسمارت تگ دستگاهي نازك است كه با باتري دكمه‌اي تعويض‌پذير سه وات‌ساعتي تغذيه مي‌شود.

مرجع متخصصين ايران تگ هوشمند سامسونگ / Galaxy Smart Tag
مرجع متخصصين ايران تگ هوشمند سامسونگ / Galaxy Smart Tag
مرجع متخصصين ايران تگ هوشمند سامسونگ / Galaxy Smart Tag
مرجع متخصصين ايران تگ هوشمند سامسونگ / Galaxy Smart Tag
مرجع متخصصين ايران تگ هوشمند سامسونگ / Galaxy Smart Tag

براساس اخبار منتشرشده، ردياب يادشده كه سامسونگ آن را «برچسب هوشمند داراي دكمه‌اي براي پيداكردن تلفن و بلندگو» توصيف مي‌كند، با ويژگي جديد SmartThings Find، سازگار خواهد بود. از قرار معلوم EI-T5300 دستگاهي مبتني‌بر بلوتوث LE است؛ بنابراين، برخي از ويژگي‌هاي پيشرفته، ازجمله اتصال LTE و باند فوق‌پهن (به‌اختصار UWB) و GPS را همراهي نخواهد كرد. البته بايد به اين نكته اشاره كرد كه اسمارت تگ از استاندارد بلوتوث 5.1  همراهي مي‌كند و به‌طورخاص قابليت جهت‌يابي سيگنال با هدف تأمين ناوبري و رديابي داخلي را ارائه مي‌دهد.

باتوجه‌به قابليت يادشده، گفته مي‌شود ردياب هوشمند سامسونگ با مصرف حداقل انرژي، تجربه‌ي موقعيت‌يابي نسل بعدي را حداكثر ۴۰۰ متر در داخل و ۱،۰۰۰ متر در خارج از خانه ارائه مي‌دهد. براساس اطلاعات منتشرشده، انتظار مي‌رود گلكسي اسمارت تگ ۱۴ ژانويه (۲۵ دي) در دو گزينه‌ي رنگي مشكي و گندومي با برچست ارزشي ۱۵ تا ۲۰ يورو دركنار خانواده‌ي گلكسي اس ۲۱ رونمايي شود.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات