ايرباد جديد ال‌جي داراي جعبه خودتميزشونده است

شنبه ۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
جعبه ايرباد جديد ال‌جي از سيستمي مجهز به نور فرابنفش براي از بين بردن باكتري‌ها استفاده مي‌كند.
تبليغات

ال‌جي اخيرا از دو ايرباد جديد معرفي كرده است كه شماره مدل‌هاي HBS-FN4 و HBS-FN6 را به همراه دارند. با اين حال، مدل دوم ويژگي به همراه دارد كه در نوع خود، اولين در بازار ايربادها محسوب مي‌شود.

همراه با ايرباد جديد ال‌جي، جعبه‌اي براي شارژ آن عرضه مي‌شود كه داراي تكنولوژي جدي ال‌جي به نام UVnano است و هدف آن از بين بردن باكتري‌هاي ايرباد به هنگام شارژ است.

درواقع سيستم UVnano به اين صورت كار مي‌كند كه با تاباندن نور فرا بنفش به ايربادها در هنگام شارژ، باكتري‌هاي موجود روي سطح ايربادها را از بين مي‌برد. مهندسان و طراحان ال‌جي معتقد هستند كه فناوري UVnano قادر به از بين بردن ۹۹/۹ درصد از باكتري‌هاي موجود روي سطوح ايرباد است.

در كنار برخورداري از فناوري كه سطح ايمني بهداشتي ايربادها را افزايش مي‌دهد، ال‌جي روي افزايش كيفيت صداي خروجي ايربادهاي جديد نيز كار كرده است. ال‌جي گفته كه در ايربادهاي جديد از شركت Meridian Audio كمك گرفته است تا صداي خروجي ايربادها تا حد ممكن به واقعيت نزديك‌تر شود.

مرجع متخصصين ايران رنگ مشكي ايرباد جديد ال جي / LG

درواقع براي به وقوع پيوستن چنين خواسته‌اي از تكنولوژي HPS شركت Meridian استفاده شده است كه درنتيجه به ارائه‌ي صدايي فراگير ختم مي‌شود. هردو مدل ايرباد ال‌جي از ۴ ايكولايزر طبيعي، فراگير، تقويت‌كننده بيس و تقويت‌كننده تريبل برخوردار هستند. حالت Ambient Sound نيز در انديشه متخصصين گرفته شده است كه به لطف آن بتوانيد صداي محيط را نيز به خوبي بشنويد.

ال‌جي مدعي شده است كه ايربادهاي جديد با هر بار شارژ كامل تا ۶ ساعت كار مي‌كنند و همچنين از شارژ سريع نيز برخوردار هستند؛ به‌نحوي‌كه تنها با ۵ دقيقه شارژ سريع به مدت يك ساعت فعال خواهند بود. با در انديشه متخصصين گرفتن جعبه‌هاي شارژ، مدت زمان گوش دادن به موسيقي مي‌تواند تا ۱۸ ساعت نيز برسد.

انتظار مي‌رود مدل‌هاي جديد ايرباد تن فري ال‌جي در رنگ‌بندي سفيد و سياه روانه بازار اروپا و آمريكا بشود. زمان عرضه گويا در ماه ژوئيه خواهد بود؛ اما هنوز ارزشي براي محصولات جديد ال‌جي در انديشه متخصصين گرفته نشده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات