اولين تصاوير غير رسمي نسل سوم ايرپاد منتشر شد؛ كاملا شبيه به ايرپاد پرو

پنج‌شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اپل به‌دنبال آن است كه ايرپاد نسل سوم را با طراحي به‌روز عرضه كند؛ اما بر اساس تصاوير غيررسمي منتشرشده، اين هدفون شباهت زيادي به ايرپاد پرو خواهد داشت.
تبليغات

گفته مي‌شود اپل ممكن است در سال آينده، هدفون بي‌سيم ايرپاد پرو را از نو طراحي كند تا كوچك‌تر و سبك‌تر شود و در نهايت، احتمالاً بدنه‌ي ساقه‌اي را از زبان طراحي آن‌ حذف خواهد كرد.؛ اما اولين تصاوير ايرپاد نسل سوم، از شباهت طراحي آن با ايرپاد پروي فعلي حكايت دارد. ازآنجاكه شايعات مربوط به نسل سوم ايرپاد (AirPods) در فضاي مجازي منتشر شده است، اكنون شواهد بيشتري داريم كه نشان مي‌دهد اپل در حال كار روي مدل‌هاي به‌روزشده از ايرپاد نسل سوم است؛ اما وب‌سايت چيني 52audio تصاويري غيررسمي از قطعات ايرپاد نسل سوم (AirPods 3)  منتشر كرده است كه از طراحي مشابه ايرپاد پرو حكايت دارد.

مرجع متخصصين ايران ايرپاد نسل سوم

اين گزارش كه توسط وبلاگ ژاپني MacOtakara به‌عنوان «اولين نگاه به نسل سوم AirPods» بازنشر شده است، قسمت بالايي موبايل‌هاي ايرپاد و همچنين پوشش محفظه قاب شارژ آن را نشان مي‌دهد.

مرجع متخصصين ايران ايرپاد نسل سوم

در هر حال، تصاوير جديد به‌نوعي گزارش اخير بلومبرگ در مورد مدل‌هاي جديد ايرپاد را تأييد مي‌كند و نشان مي‌دهد اپل در حال كار روي دو ايرپاد جديد از جمله ايرپاد نسل سوم به‌عنوان ارزان ترين مدل و  ايرپاد پرو بازطراحي‌شده براي جايگزيني ايرپاد پرو فعلي است.

گفته مي‌شود طراحي ايرپاد نسل سوم مشابه ايرپاد پرو فعلي، داراي ساقه‌ي كوتاه‌تر و پدهاي سيليكوني قابل تعويض است؛ اما براي كاهش ارزش از ويژگي‌هاي پيشرفته‌اي مانند حذف نويز فعال برخوردار نخواهد بود. اپل همچنين در حال كار روي نسخه‌ي به‌روزشده‌ي ايرپاد پرو با ابعادي كوچك‌تر و طراحي گِرد است. البته مشخص نيست اپل چه زماني از مدل‌هاي جديد ايرپاد رونمايي مي‌كند؛ اما به گفته‌ي بلومبرگ، انتظار نمي‌رود اپل آن‌ها را زودتر از سال ۲۰۲۱ معرفي كند.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات