چطور از اينستاگرام عكس و فيلم دانلود كنيم؟

سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران يادگيري ساخت كاور هايلايت اينستاگرام
روش‌هاي مختلفي وجود دارد كه مي‌توانيد با استفاده از آن‌ها، ويديوهاي مدانديشه متخصصينتان را به‌راحتي از اينستاگرام دانلود كنيد.
تبليغات

بسياري از ما عاشق ويدئوهاي خلاقانه و زيبايي هستيم كه در اينستاگرام به‌اشتراك گذاشته مي‌شوند، اما هر بار كه مي‌خواهيم ويدئويي را ذخيره كنيم با اشكال مواجه مي‌شويم؛ زيرا امكان دانلود مستقيم محتوا از اين شبكه‌ي اجتماعي وجود ندارد.

اگرچه مي‌توان پست‌هاي دلخواه را در حساب اينستاگرام ذخيره كرد، در اين سناريو ويدئوها فقط ازطريق اپليكيشن دردسترس هستند. به‌هرحال، راهكارهاي ساده‌اي وجود دارد كه با استفاده از آن‌ها مي‌توانيد ويدئوهاي مورد انديشه متخصصينتان را از اينستاگرام دانلود كنيد.

در اين مقاله، به شما نشان خواهيم داد چگونه با استفاده از ابزارهاي تحت‌وب، برنامه‌هاي موبايل و غيره، هر ويديو و عكسي را از اينستاگرام دانلود كنيد. همچنين براي آشنايي كامل با ابزارهاي اين پلتفرم اجتماعي مي‌توانيد سري به مقاله‌ي يادگيري اينستاگرام بزنيد.

دانلود فيلم و عكس از اينستاگرام

دانلود فيلم و عكس از اينستاگرام با راهكارهاي مختلف انجام مي‌شود كه ازجمله مي‌توان به برنامه‌هاي مخصوص موبايل‌هاي هوشمند و همچنين ابزارهاي تحت‌وب اشاره كرد. با اين راهكارها دانلود فيلم و عكس از اينستاگرام روي هر دستگاهي دردسترس شما است.

بهترين برنامه دانلود از اينستاگرام

در ادامه بهترين برنامه‌هاي دانلود فيلم و عكس از اينستاگرام را براي موبايل آيفون، موبايل سامسونگ و ساير دستگاه‌هاي مجهز به سيستم‌عامل اندرويد و iOS معرفي مي‌كنيم.

اپليكيشن اندرويد براي دانلود ويديو از اينستاگرام

Video Downloader for Instagram (اندرويد)

مرجع متخصصين ايران برنامه اندرويد دانلود از اينستاگرام

Video Downloader for Instagram به شما اجازه مي‌دهد تصاوير و ويديوها را دانلود و تگ‌ها را از اينستاگرام كپي كنيد. براي استفاده از اين اپليكيشن، URL ويديو مورد انديشه متخصصينتان در اينستاگرام را كپي و در نرم‌افزار Video Downloader جاي‌گذاري كنيد. در اين مرحله، ويديو دانلود مي‌شود و مي‌توانيد آن را به‌اشتراك بگذاريد يا دوباره در اينستاگرام منتشر كنيد.

اپليكيشن آيفون براي دانلود ويديو از اينستاگرام

InstaSave (iOS)

مرجع متخصصين ايران برنامه instaSave روي آيفون

InstaSave ابزاري بسيار متخصصدي براي دانلود ويديو از اينستاگرام در اندرويد و iOS است. براي استفاده از اپليكيشن مذكور، هنگام مرور پست‌هاي اينستاگرامي، روي علامت سه‌نقطه در گوشه‌ي بالا و سمت راست ويديوها‌ي مورد انديشه متخصصين ضربه بزنيد.

در مرحله‌ي بعد، از منو بازشده گزينه‌ي Copy Share URL را بزنيد و پس از ورود به اپليكيشن InstaSave، مي‌بينيد ويديو در بخش مربوط‌ به اطلاعاتتان فهرست شده است. روي گزينه‌‌ي فلش روبه‌پايين زير آخرين ويديو ضربه بزنيد و كليد Save را انتخاب كنيد.

تمامي ويديوها و تصاوير ذخيره‌شده‌ در بخش اطلاعات نرم‌افزار InstaSave نمايش داده مي‌شوند. همچنين مي‌توانيد به‌سادگي ويديوهاي قديمي را به‌طور مستقيم ازطريق اين اپليكيشن پاك كنيد.

بات تلگرام دانلود ويديو از اينستاگرام

اگر از تلگرام استفاده مي‌كنيد، بات‌هاي بسيار مفيدي براي اين پيام‌رسان وجود دارند كه در ادامه بهترين آن‌ها را براي دانلود عكس و فيلم از اينستاگرام معرفي مي‌كنيم.

بات InstaSave_bot

بات تلگرامي Instasave_Bot يكي از ساده‌ترين و قدرتمندترين ابزارها براي دانلود فيلم و عكس از اينستاگرام است كه عملكرد بسيار سريع و رواني دارد. براي استفاده از اين بات ابتدا بايد لينك پست موردانديشه متخصصين را از اينستاگرام كپي و در بات پيست كنيد. چند ثانيه بعد بات مذكور عكس يا فيلم را از پست مورد انديشه متخصصين اينستاگرامي دريافت مي‌كند و مي‌توانيد آن را به‌راحتي دانلود كنيد.

قابليت جذاب InstaSave_bot اين است كه علاوه‌بر عكس و فيلم، متن پست‌هاي اينستاگرامي را نيز به‌صورت جداگانه دراختيارتان قرار مي‌دهد. البته گاهي اوقات براي شروع استفاده از بات مذكور بايد در چند كانال پيشنهادي آن عضو شويد تا دسترسي رايگان شما فعال شود.

سايت دانلود ويديو از اينستاگرام

در ادامه به بهترين سايت‌‌هاي دانلود ويديو و عكس از اينستاگرام اشاره مي‌كنيم كه بدون نياز به نصب هيچ ابزار خاصي كار مي‌كنند.

Blastup

مرجع متخصصين ايران ابزار Blastup براي دانلود ويديو از اينستاگرام

Blastup ابزاري تحت‌وب براي دانلود از اينستاگرام به‌حساب مي‌آيد. همان‌گونه كه شما نيز انتظار داريد، روند دانلود ويديو با ابزار يادشده ساده است. لينك مطلبي را كه در اينستاگرام به‌صورت عمومي منتشر شده، كپي و در ابزار Blastup جاي‌گذاري كنيد و سپس روي گزينه‌ي Download Post كليك كنيد.

در ادامه فايل ويديو با فرمت MP4 به‌سرعت دانلود مي‌شود. نكته‌ي مهم اينكه ابزار Blastup امكان دانلود محتواي رسانه‌اي از لينك‌هاي خصوصي (private) را ندارد.

شما مي‌توانيد به‌راحتي از‌طريق برنامه‌ي تحت‌وب Blastup، ويديو اينستاگرامي مدانديشه متخصصينتان را روي كامپيوتر، موبايل، تبلت و هر دستگاهي كه مرورگر وب دارد، ازجمله تلويزيون هوشمند، دانلود كنيد.

IFTTT

مرجع متخصصين ايران دانلود از اينستاگرام با كامپيوتر

ابزار IFTTT تمامي مراحل ذخيره و بايگاني‌ ويديوها را به‌طور خودكار انجام مي‌دهد. براي دانلود ويديو از اينستاگرام با كامپيوتر و ابزار IFTTT ابتدا بايد هم در وب‌سايت IFTTT و هم در سرويس دراپ‌باكس حساب متخصصي ايجاد كنيد. اگر با دراپ‌باكس آشنايي نداريد توصيه مي‌كنيم سري به مقاله‌ي دراپ باكس چيست بزنيد.

بعد از ثبت‌نام در هر دو سرويس IFTTT و دراپ‌باكس، گزينه‌ي Save your Instagram videos to a Dropbox folder را در وب‌سايت IFTTT انتخاب كنيد. در گام بعد، وب‌سايت مذكور براي دسترسي به حساب متخصصي اينستاگرام و دراپ باكس شما درخواست مجوز خواهد كرد كه بايد قبول كنيد.

با استفاده از ابزار IFTTT، مي‌توانيد ويديوهاي مورد انديشه متخصصينتان را از اينستاگرام به حساب دراپ‌باكس خود انتقال دهيد. نسخه‌ي همراه ويديوها در دراپ‌باكس با فرمت MP4 ذخيره مي‌شوند.

SaveFromWeb

مرجع متخصصين ايران ابزار SaveFromWeb

با SaveFromWeb مي‌توانيد ويديوها، مجموعه عكس‌ها و حتي استوري‌ها را از اينستاگرام دانلود كنيد. تنها چيزي كه براي كار با SaveFromWeb نياز داريد، لينك اشتراك‌گذاري پست مورد انديشه متخصصين است. براي اين‌ منظور، بايد URL ويديو را كپي و در سايت جاي‌گذاري كنيد و در نهايت روي Download ضربه بزنيد.

در اين مرحله، به صفحه‌اي هدايت خواهيد شد كه دو گزينه‌ي دانلود و بازگشت به خانه (return to home) را نشان مي‌دهد. با كليك روي گزينه‌ي Download، فرايند دانلود عكس و ويديو اينستاگرام آغاز خواهد شد.

SaveFromWeb از تعداد بسيار زيادي پلتفرم ديگر ازجمله يوتيوب و تيك‌تاك همراهي مي‌كند و امكان دانلود محتوا از اين سايت‌ها را ارائه مي‌دهد.

طراحي SaveFromWeb با همه‌ي دستگاه‌ها ازجمله لپ‌ تاپ، تبلت و موبايل‌ هوشمند سازگاري دارد و روي هر دستگاهي به اينترنت متصل مي‌شود و مرورگر وب دارد، مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات