معرفي بهترين سايت هاي ويرايش الكترونيك عكس

دوشنبه ۱۹ دي ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 7 دقيقه
مرجع متخصصين ايران معرفي بهترين سايت هاي ويرايش الكترونيك عكس
آيا مي‌خواهيد بدوت اتلاف وقت و نصب برنامه روي دستگاه، عكس‌ها را ويرايش كنيد؟ در اين مقاله شما را با بهترين سايت هاي ويرايش الكترونيك عكس آشنا مي‌كنيم.
تبليغات

اگر نمي‌خواهيد براي ويرايش عكس‌هايتان مجبور به نصب برنامه‌هاي اديت عكس روي سيستم باشيد و تنها به دنبال روشي براي انجام يك سري ويرايش سبك و معمولي هستيد، يك سايت الكترونيك روتوش عكس مي‌تواند تمام چيزي باشد كه نياز داريد.

يك ويرايشگر عكس الكترونيك خوب بايد شامل تمام ويژگي‌هاي اساسي و اضافي باشد كه بيشتر افراد براي ويرايش و بهبود عكس‌ها و تصاوير خود به آن‌ها نياز دارند.

بسياري از اين وب‌سايت‌هاي ويرايش عكس پا را فراتر از ويژگي‌هاي معمولي مي‌گذارند به‌گونه‌اي كه مي‌توان آن‌ها را جايگزين ادوبي فتوشاپ دانست. بديهي است كه هيچكدامشان به پاي اپ‌هاي حرفه‌اي كه نياز به صرف هزينه دارند، نمي‌رسند؛ اما مي‌توانند به قدري پاسخگوي نيازتان باشند كه فكرش را هم نمي‌كنيد.

بهترين سايت هاي ويرايش الكترونيك عكس

بهترين روش براي يافتن وب‌سايتي كه مناسب شما است، اين است كه ويرايشگرهاي معرفي‌شده را خودتان امتحان كنيد و درنهايت تصميم بگيريد. اگر پشيمان شديد و خواستيد به اپ‌هاي ويرايش موبايل برگرديد مقاله بهترين برنامه اديت عكس با موبايل در اين مسير با شما خواهد بود. شايد هم تنها نياز باشد با 8 روش براي عكاسي بهتر با موبايل آشنا شويد.

۱. وب‌سايت Fotor

مرجع متخصصين ايران سايت ويرايش الكترونيك عكس fotor

يكي از توانايي‌هاي Fotor به عنوان ويرايشگر عكس، ويرايش به روشي خلاقانه است. با استفاده از اين ابزار وب سرويس جالب، مي‌توانيد تصاوير تامبتيل، پوستر، پست‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي و حتي تبليغات مصور الكترونيك خود را ايجاد كنيد.

وب‌سايت ويرايش عكس رايگان Fotor يك گزينه مبتني بر مرورگر با رابط بصري و ساده است كه به شما كمك مي‌كند حتي بدون تجربه قبلي در ويرايش عكس و طراحي گرافيك، اديت‌‌‌هاي جذابي روي عكس‌هاي خود انجام دهيد. برخلاف ساير برنامه‌هاي مبتني‌بروب، Fotor سريع است و كامپيوتر شما را كند نمي‌كند.

اين ابزار تكنيك‌هاي پيشرفته ويرايش عكس را براي افراد كم‌تكنيك قابل دستيابي مي‌كند. شما به راحتي مي‌توانيد فيلترها را اعمال كنيد، افكت‌ها را اضافه كنيد و تصاوير را در هركجا كه هستيد ويرايش كنيد.

۲. ويرايشگر Canva

مرجع متخصصين ايران سايت ويرايش الكترونيك عكس canva

Canva يك ويرايشگر عكس و ابزار طراحي گرافيكي رايگان است. در مرورگر شما اجرا مي‌شود و براي تبديل تصاوير به پست‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، بروشورها، ارائه‌ها و موارد ديگر عالي است. اين ابزار طراحي الكترونيك تعداد زيادي ويژگي ويرايش قدرتمند از جمله ابزار طراحي كشيدن و رها كردن (درگ و دراپ) و ميليون‌ها عكس استوك، وكتور و تصوير را ارائه مي‌دهد.

با Canva، مي‌توانيد به راحتي عكس‌ها را با استفاده از فيلترهاي از‌پيش تعيين‌شده ويرايش كنيد يا از ابزارهاي پيشرفته‌اي مانند رنگ‌ها، جلوه‌هاي رنگارنگ، وضوح، تنظيم روشنايي، اشباع و كنتراست و موارد ديگر استفاده كنيد.

۳. وب‌سايت‌ ويرايش عكس BeFunky

مرجع متخصصين ايران سايت ويرايش الكترونيك عكس befunky

BeFunky يكي از بهترين وب‌سايت‌هاي ويرايش عكس است كه بايد در مرورگر خود از آن بازديد كنيد. اين ويرايشگر عكس ساده و درعين‌حال حرفه‌اي مملو از مفيدترين ابزارهاي ويرايش عكس است كه مي‌تواند عكس‌هاي شما را زيبا كند. دركنار گزينه‌هاي پيشرفته، ويژگي‌هاي اوليه ويرايش عكس مانند برش، تغيير اندازه، چرخش و غيره را در اختيارتان قرار مي‌دهد.

BeFunky يك گزينه عالي براي ايجاد پوستر، پست‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي، عكس محصول و موارد ديگر است. علاوه بر اين، اين ابزار الكترونيك مي تواند پس‌زمينه را حذف و جايگزين كند، لكه‌ها را براي داشتن پوستي بي‌نقص پاك كند و عكس‌ها را كارتوني كند.

۴. ويرايشگر الكترونيك عكس ipiccy

مرجع متخصصين ايران سايت ويرايش الكترونيك عكس ipiccy

ipiccy ابزار ديگري است كه داراي يك رابط متخصص پسند است كه مي‌توانيد آن را در مرورگر خود امتحان كنيد. از تنظيم خودكار براي برش، چرخش و تغيير اندازه عكس‌ها همراهي مي‌كند و تصاويرتان را با ابزارهاي ارتقاي عكس در سطح PRO شگفت‌انگيز مي‌كند.

شما مي‌توانيد كارهايتان را در لايه‌ها سامان ببخشيد. با استفاده از الگوهاي متعدد يك كلاژ ايجاد كنيد و اين آزادي را داريد كه رنگ پس‌زمينه، اندازه و موارد ديگر را تغيير دهيد تا به يك شاهكار بي‌نظير برسيد.

ipiccy تقريباً از همه فرمت‌هاي فايل عكس همراهي مي‌كند.

۵. وب‌سايت ويرايش عكس Sumopaint

مرجع متخصصين ايران سايت ويرايش الكترونيك عكس paintsumoapp

Sumopaint يك رابط متراكم اما به خوبي سازماندهي‌شده براي انجام بسياري از كارهاي اوليه و پيشرفته ويرايش تصوير فراهم مي‌كند.

امكان افزودن لايه‌ها و تنظيمات اوليه مانند تغيير روشنايي/كنتراست، يكسان كردن رنگ‌ها و تن‌هاي رنگي و موارد ديگر نيز در دسترس هستند.

ابزارهاي پيشرفته‌اي مانند clone stamp، گرادينت، پركردن رنگ، قلم مو، انتخاب كمند و چوب جادويي، متن و ابزار تاري وجود دارد. همچنين مي توانيد تعدادي شكل به يك تصوير اضافه كنيد.

تصاوير را مي توان در چند فرمت فايل، از جمله PDF و يكي از فرمت هاي مخصوص اين ويرايشگر، در رايانه شما ذخيره كرد تا بتوانيد بعداً دوباره آن را براي تكميل ويرايش آپلود كنيد.

برخي از ويژگي ها به تهيه نسخه پولي نياز دارند.

بهترين سايت هاي شبيه فتوشاپ

اگر به دنبال جايگرين مناسبي براي فتوشاپ مي‌گرديد كه منابع سيستم شما را كمتر اشغال كند، سري به وب‌سايت‌هايي كه در ادامه معرفي كرده‌ايم، بزنيد. همچنين توصيه مي‌كنيم مقاله يادگيري مقدماتي فتوشاپ اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران را از دست ندهيد.

۱. ويرايشگر عكس Photopea

مرجع متخصصين ايران سايت ويرايش الكترونيك عكس photopea

اگر به دنبال يك ويرايشگر عكس الكترونيك پيشرفته هستيد كه به شما امكان بدهد با لايه‌ها كار كنيد، از فرمت‌هاي فايل‌هاي محبوب همراهي كند و شامل بسياري از ابزارهاي فتوشاپ‌مانند باشد، Photopea گزينه مناسبي است.

مي‌توانيد از ابتدا با يك بوم در اندازه سفارشي شروع كنيد، يا گزينه‌اي را انتخاب كنيد كه براي شرايط مختلف مانند عكس كاور فيس‌بوك، تصوير اينستاگرام، والپيپر آيفون، تبليغ يا تصوير پروفايل يوتيوب، مناسب باشد.

Photopea پروژه‌هاي مختلف شما را براي دسترسي آسان در تب‌هاي جداگانه سازماندهي مي‌كند و شما مي‌توانيد تم را تغيير دهيد تا به سرعت طرح رنگ كلي را تنظيم كنيد.

اگر تبليغات برايتان مهم نيست، مي‌توانيد بدون ايجاد حساب متخصصي از اين ويرايشگر عكس به صورت رايگان استفاده كنيد يا مي‌توانيد با تهيه يك حساب پريميوم تمام تبليغات را حذف كنيد.

۲. ويرايشگر عكس Pixlr

مرجع متخصصين ايران سايت ويرايش الكترونيك عكس pixlr

Pixlr يك ويرايشگر عكس عالي است كه در مرورگر اجرا مي‌شود و ويژگي‌هاي ويرايش عكس پيشرفته را به‌صورت رايگان در اختيارتان قرار مي‌دهد. اين ويرايشگر يك گزينه مناسب براي ويرايش‌هاي اوليه عكس مانند تصحيح پرتره، درجه‌بندي رنگ، طراحي گرافيكي و موارد ديگر است.

با گزينه‌هاي مختلفي كه ارائه مي‌دهد، از افزودن لايه‌ها و ماسك‌هاي پيشرفته گرفته تا فرآيند روتوش پيشرفته، مي‌تواند يك جايگزين ساده براي فتوشاپ باشد.

۳. ويرايشگر تصوير piZap

مرجع متخصصين ايران سايت ويرايش الكترونيك عكس pizap

piZap يكي از محبوب‌ترين وب‌سايت‌هاي ويرايش عكس با رابط متخصصي سرراست است كه از ابزارهاي ساده‌شده براي ويرايش عكس تشكيل شده است تا فرايند ويرايش را آسا‌ن‌تر كند. مي‌توانيد با يك بوم خالي شروع كنيد يا تصوير خود را از رايانه، حساب فيس‌بوك يا دراپ‌باكس آپلود كنيد.

متن، استيكر و جلوه‌هاي منظم و پرزرق‌وبرق اضافه كنيد، رنگ و اشباع را تنظيم كنيد، چندين تصوير را روي هم قرار دهيد، با قلم‌مو نقاشي كنيد، يك تصوير را برش دهيد و شكل ها را اضافه كنيد. همچنين يك ابزار برش وجود دارد كه مي‌توانيد از آن براي ايجاد استيكرهاي خود از تصاوير استفاده كنيد. افزودن فيلترها و افكت‌ها به تصوير، ساخت ميم و ايموجي و استيكر هم از ديگر قابليت‌هاي آن است.

عكس‌هاي ويرايش‌شده را مي‌توان مستقيماً از طريق سايت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشت يا به صورت JPG يا PNG در رايانه دانلود كرد.

بهترين سايت براي حذف پس زمينه عكس

ويرايشگر عكس PicWish

مرجع متخصصين ايران سايت ويرايش الكترونيك عكس picwish

PicWish يك ويرايشگر عكس الكترونيك رايگان و از بهترين ابزارهاي ويرايشگر پس‌زمينه‌اي است كه مي‌توانيد تجربه كنيد. اين ويرايشگر با فناوري هوش مصنوعي پيشرفته خود مي‌تواند به‌طور خودكار سوژه را از پس‌زمينه آن تشخيص دهد و به شما نتيجه‌اي واضح بدهد.

در كنار ابزارهاي ويرايش و روتوش تصوير با كيفيت بالا با PicWish مي‌توانيد عكس‌هاي خود را بيشتر بهبود ببخشيد. با بهترين روش هاي افزايش كيفيت تصاوير آشنا شويد.

چطور به صورت الكترونيك روي عكس افكت بيندازيم؟

بيشتر ابزارهاي معرفي‌شده در اين مقاله قابليت افكت انداختن روي تصاوير را دارند. مي‌توانيد هر كدام را كه مي‌خواهيد امتحان كنيد تا گزينه مناسب خودتان را پيدا كنيد.

سوالات متداول اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران

  • بهترين ويرايشگر عكس الكترونيك رايگان چيست؟

    بيشتر موارد معرفي‌شده در مقاله مانند Pixlr ،Fotor ،Befunky و PicMonkey از بهترين ويرايشگر هاي رايگان الكترونيك هستند.

  • بهترين سايت براي حذف پس زمينه عكس كدام است؟

    اپ‌ها و سايت‌هاي زيادي براي حذف پس‌زمينه تصوير وجود دارد از اين بين PicWish و Canva موارد مناسبي هستند.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات