يادگيري استفاده همزمان از چند اكانت واتساپ

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 5 دقيقه
مرجع متخصصين ايران لوگو واتساپ روي نمايشگر موبايل
ديگر محدود به استفاده از يك حساب‌ متخصصي در واتساپ نيستيد؛ در ادامه با نحوه‌ي اضافه كردن حساب جديد به واتساپ آشنا مي‌شويم.
تبليغات

واتساپ برخلاف تلگرام، تاكنون امكان داشتن بيش از يك اكانت را به متخصصانش نمي‌داد و بسياري از ما براي داشتن دو اكانت مختلف، ناچار به نصب دو واتساپ در يك موبايل بوديم كه آن هم دردسرهاي خودش را داشت. خوشبختانه، حالا متخصصان مي‌توانند بدون دردسر از دو حساب متخصصي در يك موبايل بهره‌مند شوند.

با افزودن حساب متخصصي جديد، مي‌توانيد مخاطبين را بين هر دو شماره تلفن همگام‌سازي و اعلان‌ها را براي هركدام به‌صورت جداگانه تنظيم كنيد. بياييد نحوه‌ي استفاده همزمان از چند اكانت واتساپ را مرور كنيم.

افزودن حساب جديد به واتساپ

پيش از اينكه سراغ مراحل افزودن اكانت جديد به واتساپ برويم، اگر حسابي كه قصد اضافه‌كردنش به واتساپ را داريد، در دستگاه ديگري فعال است، براي حذف آن از دستگاه قديمي عجله نكنيد و اجازه بدهيد كد مربوطه ارسال شود. درنهايت، واتساپ به‌طور خودكار اكانت قبلي را حذف مي‌كند.

  • براي شروع، روي نماد سه‌نقطه در سمت راست بالا ضربه بزنيد و تنظيمات را انتخاب كنيد.
  • دراينجا، روي نماد فلش روبه‌پايين در گوشه‌ي سمت راست ضربه بزنيد و پس از مشاهده‌ي پنجره‌ي پاپ اپ، گزينه‌ي Add account را انتخاب كنيد.
  • صفحه‌اي كه براي ايجاد اكانت جديد ظاهر مي‌شود، تقريباً مشابه زماني است كه مي‌خواهيد براي اولين‌بار در واتساپ نام نويسي كنيد. پس از انتخاب زبان و موافقت با شرايط، بايد نام كشور و سپس شماره تلفنتان را وارد كنيد.
مرجع متخصصين ايران افزودن اكانت جديد
مرجع متخصصين ايران تنظيمات واتساپ
مرجع متخصصين ايران منوي واتساپ
  • پس از تاييد شماره تلفن، درصورتي‌كه با شماره‌تلفن جديد حساب واتساپ فعالي نداشته باشيد، در مرحله‌ي بعد بايد نام متخصصي و اطلاعات پروفايل را وارد كنيد كه دراين‌صورت به حساب جديد هدايت خواهيد شد و مرحله‌ي ديگري پيش رو نداريد.
مرجع متخصصين ايران اطلاعات پروفايل
مرجع متخصصين ايران واردكردن شماره تلفن
مرجع متخصصين ايران صفحه‌ي Add an account
  • اگر روي اين شماره‌تلفن حساب واتساپ داريد، پس از تاييد شماره، مي‌توانيد داده‌هاي قديمي را بازيابي كنيد يا براي راه‌اندازي حساب جديدتان مستقيماً به صفحه اطلاعات نمايه برويد. اگر به داده‌هاي قبلي نياز داريد، ابتدا از پشتبيان گيري از چت، فايل ها و تمام داده هاي واتساپ در دستگاه قبلي مطمئن شويد.
    • با افزودن شماره، كدي را دريافت خواهيد كرد كه بايد آن را در موبايل جديدتان وارد كنيد. پس از انجام اين كار، حساب جديد فعال و حساب قبلي حذف خواهد شد.
مرجع متخصصين ايران تاييد شماره تلفن
مرجع متخصصين ايران وارد كردن كد تاييد

به‌همين راحتي مي‌توانيد يك اكانت جديد به واتساپ اضافه كنيد. درادامه خواهيم گفت كه چگونه مي‌توانيد بين حساب‌ها جابه‌جا شويد.

جابه‌جايي بين حساب‌ها در واتساپ

پس از اينكه حساب جديد را اضافه كرديد، گزينه‌ي جديدي در منو ظاهر مي‌شود. براي جابه‌جايي بين حساب‌ها فقط كافي است روي نماد سه‌نقطه ضربه بزنيد و Switch accounts را انتخاب كنيد.

مرجع متخصصين ايران گزينه‌ي Switch accounts
مرجع متخصصين ايران جابه‌جايي بين اكانت‌هاي واتساپ

همچنين مي‌توانيد از طريق منوي سه‌نقطه به تنظيمات برويد و سپس، روي فلش رو به پايين ضربه بزنيد تا به هردو حسابتان دسترسي پيدا كنيد.

جمع‌بندي

قابليت افزودن دو حساب متخصصي به واتساپ، كار را براي بسياري از متخصصان راحت كرده است؛ چه آن‌هايي كه به واسطه‌ي شغلي كه دارند ناچار به استفاده از دو حساب شخصي و كاري هستند و چه افراد عادي كه ترجيح مي‌دهند از اين طريق مكالماتشان را خصوصي نگه‌دارند. تنها ايرادي كه مي‌توان از قابليت يادشده گرفت، اين است كه واتساپ تنها امكان ايجاد دو حساب متخصصي را به متخصصانش مي‌دهد و براي داشتن بيش از دو حساب، اين روش متخصصدي نخواهد بود.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات