ايسر از دو پروژكتور جديد با رزولوشن 4K رونمايي كرد

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
كمپاني ايسر از دو پروژكتور جديد با رزولوشن 4K رونمايي كرد كه قابليت نمايش تصاوير تا ابعاد ۱۲۰ اينچ را دارند.
تبليغات

ايسر را بايد يكي از پركارترين شركت‌هاي روز اول ايفا 2017 برلين بدانيم كه محصولات جديدي را به سبد كالاهاي خود اضافه كرده است. اين غول تايواني از دو ويديو پروژكتور جديد UHD به نام VL7860 و P8800 رونمايي كرد كه از رزولوشن 4K همراهي مي‌كنند.

ايسر مدل VL7860 را به عنوان كوچكترين پروژكتور ليزري UHD دنيا معرفي كرده است كه ابعاد آن ۴۵۸ در ۲۸۹ در ۱۵۷ ميلي‌متر است. اين پروژكتور مي‌تواند محتواي 4K را تا ابعاد ۱۲۰ اينج نمايش دهد و امكان اخبار تخصصي ۱.۶ برابري براي تنظيم شرايط نمايش تصاوير وجود دارد. ميزان نور خروجي اين پروژكتور ANSI 3000 است و از تكنولوژِ بهينه‌سازي دايناميك بلك با نسبت ۱.۵ ميليون به ۱ بهره مي‌برد تا تصاوير خروجي شارپ‌تر به انديشه متخصصين برسند. ضمن اينكه پروژكتور جديد ايسر براي نمايش بهتر رنگ‌ها از تكنولوژي HDR نيز بهره مي‌برد.

مرجع متخصصين ايران

پروژكتور VL7860 ايسر از استاندارد ۱۱۰ درصد Rec. 709 و استاندارد Rec. 2020 همراهي مي‌كند تا هنگام استفاده در اتاق نشيمن و تماشي فيلم حس يك سينما را در خانه داشته باشيد. در صحنه‌هاي اكشن اين پروژكتور حركت محتوا را كاملا نرم نمايش مي‌دهد. دو اسپيكر ۱۵ وات داخل پروژكتور VL7860 ايسر تعبيه شده است كه براي فضاهاي كوچك كافي است.

مرجع متخصصين ايران

اما مدل P8800 كه براي اكران‌هاي عمومي و فضاهاي بزرگ در انديشه متخصصين گرفته شده است از تكنولوژي Texas Instruments XPR بهره مي‌برد تا بتواند ۸.۳ ميليون پيكسل را روي نمايشگر نشان دهد. ضمن اينكه از همان طيف رنگي و سيستم AcuMotion براي نمايش محتواي اكشن بهره مي‌گيرد.

خروجي نور اين پروژكتور ANSI 5000 است و از اخبار تخصصي ۱.۹۶ برابري در حالات افقي و عمودي بهره مي‌برد. نسبت كنتراست پروژكتور پي 8800 ايسر ۱.۲ ميليون به ۱ است.

هنوز اطلاعاتي درباره‌ي زمان عرضه و ارزش اين دو پروژكتور منتشر نشده است.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات