گزارش اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از غرفه پاناسونيك در نمايشگاه ايفا 2017

مرجع متخصصين ايران
پاناسونيك طبق روال هرساله‌ي خود در نمايشگاه ايفا، امسال نيز غرفه‌ي جذابي براي بازديدكنندگان اين رويداد تدارك ديده بود.
تبليغات

پاناسونيك به لطف محصولات متنوع خود، همواره غرفه‌هاي بزرگ و جذابي در رويداد‌هاي فناوري دارد. غول فناوري ژاپن در ايفا ۲۰۱۷ نيز با دست پُر حضور داشت و جديدترين دستاورد‌هاي خود را در معرض نمايش عموم قرار داده بود. يكي از بخش‌هاي جذاب غرفه‌ي پاناسونيك، تلويزيون‌هاي ويرا اين شركت بود. پاناسونيك چند سالي است كه در كنار ساير بزرگان حوزه‌ي تلويزيون، به توليد پنل‌هاي اولد مي‌پردازد. EZ1000 به‌عنوان پرچم‌دار تلويزيون‌هاي اين شركت كه پيش از اين نيز موفق به كسب جوايز متعددي شده است، جايگاه ويژ‌ه‌اي در اين بخش از غرفه داشت.

دوربين‌هاي سري لوميكس از جايگاه ويژه‌اي در سبد محصولات پاناسونيك برخوردار هستند و در همين راستا، فضاي ويژه‌اي به آن‌ها اختصاص يافته بود. از نمونه‌هاي خانگي و سوپراخبار تخصصي گرفته تا دوربين‌هايي با قابليت تعويض لنز، در معرض نمايش قرار گرفته بودند. پرچم‌دار GH5‌ نيز در اين بخش فضا‌ي منحصربه‌فردي به خود اختصاص داده بود. 

لوازم خانه‌ي هوشمند، سيستم‌هاي صوتي و قطعات جانبي مخصوص خودروهاي الكتريكي، از ديگر محصولات حاضر در غرفه‌ي پاناسونيك بودند.

در ادامه شما را به تماشاي گزارش اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران از غرفه‌ي پاناسونيك در نمايشگاه IFA 2017 دعوت مي‌كنيم.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات