ايسوس لپ تاپ ExpertBook B9450 را با شارژدهي بالا و وزن كم معرفي كرد

سه‌شنبه ۱۷ دي ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
مطالعه 4 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
ايسوس لپ‌تاپ جديد ExpertBook B9450 را با نمايشگر ۱۴ اينچي و پردازنده‌‌ي نسل دهمي را در CES 2020 معرفي كرد. در ادامه بيشتر با اين محصول آشنا مي‌شويم.
تبليغات

ايسوس به‌عنوان شركتي كه سهم قابل‌توجهي از بازار لپ‌تاپ‌ها را در اختيار دارد با دست پر به CES امسال آمده است. ExpertBook B9450 با تمركز بر متخصصان سازماني طراحي شده است؛ عملكرد مناسب در كنار دوام بالا و قابليت حمل مناسب از جمله ويژگي‌هاي اين لپ‌تاپ بيزنسي محسوب مي‌شود. اين محصول جديد سري اكسپرت‌بوك ايسوس با ضخامت ۱۴.۹ ميلي‌متري و وزن ۸۶۲ گرمي (همراه باتري ۳۳ واتي) بسيار سبك و نازك‌ ساخته شده است. همچنين وزن مدل مجهز شده به باتري ۶۶ واتي ۹۹۵ گرم اعلام شده است.

مرجع متخصصين ايران ExpertBook B9450

ايسوس در اين محصول براي رفع نيازهاي متخصصان از پردازنده‌هاي نسل ۱۰ اينتل Core i7-10510 و Core i5-10210 بهره گرفته است؛ اين دو پردازنده از واحد گرافيكي اينتل UHD Graphics 620 استفاده مي‌كنند از اين رو نمي‌توان از آن انتظار عملكرد مناسب در كارهاي گرافيكي داشت. در مباحثه حافظه دو درگاه M.2 با ۴ لين براي اتصال حافظه SSD (حداكثر يك ترابايت) درانديشه متخصصين گرفته شده است و اين لپ‌تاپ در دو مدل با ۸ و ۱۶ گيگابايت رم LDDR3 قابل سفارش خواهد بود. 

مرجع متخصصين ايران ExpertBook B9450

تايواني‌ها از يك نمايشگر ۱۴ اينچي NanoEdge با حاشيه‌هاي ۴ ميلي‌متري از طرفين و ۷ ميلي‌متري در بالا همراه شده است. خبري از مدل 4K در B9450 نيست و متخصصان تنها قادر به سفارش مدل FHD هستند. نسبت تصوير نمايشگر در اين لپ‌تاپ همانند لپ‌تاپ‌هاي مرسوم بازار ۱۶ به ۹ است و ۹۴ درصد بخش جلوي دستگاه را نمايشگر تشكيل مي‌دهد. طبق اطلاعات اعلامي روشنايي اين نمايشگر به ۳۰۰ نيت مي‌رسد و پوشش ۱۰۰ درصدي sRGB را ارائه مي‌دهد. در بخش بالاي لپ‌تاپ وب‌كم توسط درپوشي قابل پوشاندن خواهد بود تا نگراني‌ خاصي از انديشه متخصصين حريم خصوصي وجود نداشته باشد. 

مرجع متخصصين ايران ExpertBook B9450

ايسوس از اسپيكرهاي استريو هارمن/كاردن با توان ۲ وات در B9450 بهره گرفته است و در مباحثه ارتباطي نيز خوشبختانه شاهد Wi-Fi 6 و نسخه‌ي ششم بلوتوث هستيم. اين لپ‌تاپ به‌انديشه متخصصين مي‌رسد در دو مدل با باتري ليتيوم پليمري ۳۳ و ۶۶ وات‌ساعت روانه‌ي بازار مي‌شود؛ طبق اعلام ايسوس مدل ۶۶ وات‌ساعتي تا ۲۴ ساعت شارژدهي خواهد كرد. شارژر ۶۵ واتي دستگاه نيز خوشبختانه از شارژ سريع پشتياني مي‌كند و عمليات شارژ از طريق درگاه نوع C

مرجع متخصصين ايران ExpertBook B9450

كيبورد لپ‌تاپ ايسوس ExpertBook B9450 در برابر نفوذ آب مقاوم است و به نور پس‌زمينه مجهز شده است؛ ايسوس در كنار اين كيبورد سايز كامل از حسگر اثرانگشت نيز استفاده كرده است. تاچ‌پد اكسپرت‌بوك جديد با ابعاد ۱۲۷ در ۶۵ ميلي‌متري خود از نوع پرسيژن است و ژست‌هاي حركتي ويندوز را كاملا همراهي مي‌كند. اين لپ‌تاپ تنها در رنگ مشكي با نام Star Black روانه‌ي بازار خواهد شد.

مرجع متخصصين ايران ExpertBook B9450

خوشبخانه هر دو درگاه USB نوع C دستگاه از تاندربولت ۳ همراهي مي‌كند و مي‌توان از آن براي انتقال داده تا ۴۰ گيگابيت‌برثانيه، ديسپلي‌پورت و شارژ كردن دستگاه استفاده كرد. ايسوس همچنين يك درگاه USB 3.1 نوع A را براي رفع نيازهاي متخصصان درانديشه متخصصين گرفته است. درگاه HDMI و micro HDMI (به‌همراه RJ45 LAN) در سمت چپ دستگاه به چشم مي‌خورند. ارزش لپ‌تاپ مورد مباحثه هنوز اعلام شده است و زمان دقيقي براي عرضه‌ي آن نيز رسانه‌اي نشده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات