معرفي ابزارهاي متخصصدي اينستاگرام براي بازاريابي

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
رشد اينستاگرام به اندازه‌اي زياد بوده است كه نمي‌توان نقش آن را در بازاريابي ديجيتال ناديده گرفت. امروزه ابزارهايي متخصصدي عرضه شده‌اند كه به رشد اينستاگرام برند كمك مي‌كنند.
تبليغات

اينستاگرام از زمان راه‌اندازي رشد بي‌سابقه‌اي داشته است و امروزه تعداد متخصصان فعال آن به بيش از ۸۰۰ ميليون نفر مي‌رسد. اين يعني اينستاگرام يكي از شبكه‌هاي اجتماعي اصلي به شمار مي‌آيد. اين شبكه‌ي اجتماعي شايد براي عده‌ي زيادي جنبه‌ي سرگرمي داشته باشد؛ اما بازاريابان ديجيتال اين‌طور فكر نمي‌كنند و اينستاگرام را محصولي فراتر از يك وسيله‌ي سرگرمي مي‌دانند. درواقع اين پلتفرم فرصت جديدي براي كسب‌و‌كارهاي امروزي فراهم كرده است و به برندها اجازه مي‌دهد كه با روش جديدي با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنند. ابزارهاي توليد محتواي اينستاگرام به بازاريابان اجازه مي‌دهد كه محتواي خود را در اختيار تعداد زيادي از مخاطبان قرار دهند. اكنون بيش از نيمي از برندها در اينستاگرام فعاليت مي‌كنند و بازار رقابت آن جديد است. همين موضوع باعث شده بسياري از آن‌ها نتوانند خودشان را از ديگران متمايز كنند. خوشبختانه ابزارهاي جانبي زيادي به بازار عرضه شده‌اند و به متخصصان شبكه‌هاي اجتماعي كمك مي‌كنند بسياري از كارهاي ضروري را به‌صورت خودكار انجام دهند. در ادامه‌ي اين مقاله‌ي اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران به معرفي پنج مورد از آن‌ها مي‌پردازيم.

مرجع متخصصين ايران instagram

۱- SocialDrift

اين ابزار به هزاران بازارياب برند كمك مي‌كند كه با استفاده از روش‌هاي طبيعي و تكنيك‌هاي خودكارسازي، تعداد مخاطبان اينستاگرام را افزايش دهند. اين پلتفرم تمام هفت روز هفته و ۲۴ ساعت كار مي‌كند تا برند شما به نهايت رشد ممكن برسد. اين ابزار گزارش هفتگي و ماهانه دارد و شما را در جريان آخرين پيشرفت‌ها قرار مي‌دهد. فيلترهاي هوشمند و هوش مصنوعي اين ابزار با استفاده از هشتگ، نام متخصصي، مكان جغرافيايي و ساير مشخصات، مخاطبان هدف را پيدا مي‌كند. موتور ارتقاءدهنده‌ي اين ابزار با رعايت تمام شرايط استفاده از خدمات اينستاگرام، امنيت حساب متخصصي را تضمين مي‌كند.

۲- ViralUpgrade

اين ابزار به‌عنوان يكي از قدرتمندترين و محبوب‌ترين ابزارهاي رشد اينستاگرام شناخته مي‌شود. پلتفرم اين ابزار بسيار ساده است و طوري طراحي شده كه اينستاگرام را به شكلي طبيعي رشد مي‌دهد. براي استفاده از ViralUpgrade نيازي به دانلود و نصب هيچ برنامه‌اي نيست. كافي است در سايت آن عضو شويد و مشخصات حساب متخصصي خود را وارد كنيد. اين ابزار با استفاده از تكنيك‌هايي كه دارد، كمك مي‌كند برند شما توسط متخصصان مرتبط مورد توجه قرار بگيرد. مهم نيست دنبال عكاسان، اينفلوئنسرها، كارآفرينان يا موسيقي‌دانان باشيد، اين پلتفرم متخصصان مورد انديشه متخصصين را پيدا و آن‌ها را تبديل به فالوئرهاي برند مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران

۳- Combin

Combin يك سرويس تحت دسكتاپ هوشمند است كه براي بازاريابي اينستاگرام مورد استفاده قرار مي‌گيرد. استفاده از هشتگ و موقعيت جغرافيايي در اين پلتفرم كمك مي‌كند كه مرتبط‌ترين مخاطبان هدف قرار بگيرند. همچنين به كمك اين ابزار مي‌توانيد در مباحثه‌هاي مربوطه شركت كنيد و فعاليت‌هاي روزانه‌اي به‌صورت لايك و كامنت داشته باشيد. ويژگي ديگر اين ابزار مي‌تواند حساب‌هاي متخصصي عمومي مشابه را تشخيص بدهد و فعاليت‌هاي رقبا را تحت انديشه متخصصين داشته باشد.

۴- Kickstagram

اگر مي‌خواهيد با راه‌اندازي كمپين تبليغاتي فاصله‌ي ميان برند و مخاطبان را كاهش بدهيد، مي‌توانيد از Kickstagram استفاده كنيد. اين ابزار كارهايي مانند تحقيق، شناسايي ليد و توسعه دادن برند را انجام مي‌دهد و افرادي كه بيشترين شانس تبديل شدن به مشتري دائم را داشته باشند شناسايي مي‌كند. Kickstagram پيش از انتخاب مناسب‌ترين استراتژي براي رشد برند در اينستاگرام، با مدتي تحقيق ارزش‌هاي برند را به‌خوبي شناسايي مي‌كند. بعد از اين كار مخاطبان مورد انديشه متخصصين را هدف قرار مي‌دهد و با حفظ يكپارچگي برند، تلاش مي‌كند بهترين نتيجه را بگيرد.

۵- SocialUpgrade

اين ابزار در ابتداي كار تعدادي سؤال مي‌پرسد و سپس با توجه به پاسخي كه مي‌گيرد، بهترين تكنيك را براي رشد برند انتخاب مي‌كند. SocialUpgrade يك سرويس همه‌كاره ارائه مي‌دهد و نيازي به تنظيم‌هاي پيچيده ندارد. اين ابزار براي تنظيمات خودكارسازي به شما مشاوره مي‌دهد و فيلترهاي هوشمند آن كمك مي‌كنند كه تنها با چند كليك ساده، مخاطبان هدف را انتخاب كنيد.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات