آيفون 7 با سنسورهاي مجاورت و تشخيص نور متفاوت معرفي مي‌شود

دوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
هر چه به زمان معرفي آيفون‌هاي جديد اپل نزديك‌تر مي‌شويم بازار گمانه‌زني‌ها و شايعات پيرامون اين موبايل بيشتر مي‌شود تا حدي كه نمي‌توان خبرهاي واقعي و غيرواقعي را به راحتي تشخيص داد. اين بار شايعه‌شده كه آيفون 7 با سنسورهاي مجاورت و تشخيص نور متفاوت معرفي مي‌شود.
تبليغات

در حالي كه هنوز حرف و حديث‌ها پيرامون نام آيفون سال ۲۰۱۶ اپل زياد است و از يك سو آيفون 7 و از سوي ديگر iPhone 6x و iPhone 6x Plus خوانده مي‌شود، همچنان شايعات زيادي پيرامون اين موبايل مطرح مي‌شود. به تازگي شايعه‌اي از ژاپن به گوش مي‌رسد كه سايز آيفون 7 كمي بزرگتر از اندازه‌ي قبلي است و سنسور تشخيص نور محيط از سمت چپ حاشيه‌ي نمايشگر به سمت راست منتقل خواهد شد. ضمن اينكه گفته مي‌شود سنسور مجاورت كه در طول مكالمه فاصله‌ي موبايل تا سر شما را اندازه‌گيري مي‌كند از دو سنسور تشكيل خواهد شد. اگر اين ادعا صحت داشته باشد بايد منتظر محافظ نمايشگر و كيس‌هاي جديد براي آيفون 7 باشيم.

بر اساس گزارش سايت MacOtakara، اخيرا برخي از توليدكنندگان فيلم‌هاي محافظ LCD در Alibaba.com دريافت سفارشات خود را به دليل تغيير سنسور مجاورت و تغيير محل قرارگيري سنسور تشخيص نور آيفون 7 متوقف كرده‌‌اند.

مرجع متخصصين ايران آيفون ۷

البته شايعه‌ي ديگري حاكي از آن است كه آيفون 7 اپل به يك دوربين بزرگتر مجهز مي‌شود. ضمن اينكه همچنان ادعاي بهره‌گيري از دو دوربين روي آيفون 7 پلاس به قوت خود باقي است.

اما واضح است كه اپل قصد دارد سال آينده به مناسبت دهمين سال توليد موبايل‌هاي آيفون، محصولي بازطراحي شده را معرفي كند كه فعلا به نام آيفون 2017 شناخته مي‌شود. گفته مي‌شود آيفون 2017 به نمايشگر بدون حاشيه و يكپارچه شده با سنسور اثر انگشت مجهز خواهد شد و دوربين جلو، اسپيكر و دكمه پاور زير نمايشگر قرار مي‌گيرد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات