پتنت جديد سامسونگ، قلم استايلوس را با دوربين داخلي نشان مي‌دهد

پنج‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
شركت‌ها هميشه به‌دنبال ارائه قابليت‌هاي جديد براي جذب متخصصان به محصولات خود هستند، امروز نيز خبري در‌مورد قلم‌هاي جديد سامسونگ منتشر شده است كه يك ويژگي جذاب را نشان مي‌دهد.
تبليغات

براساس اطلاعات پتنت جديد‌ي كه توسط Patently Mobile منتشر شده است؛ سامسونگ قصد دارد در نسل آينده قلم‌هاي استايلوس S Pen از يك دوربين داخلي با قابليت اخبار تخصصي اپتيكال استفاده كند. باتوجه‌به جزييات اين اختراع، كه در فوريه سال ۲۰۱۷ ثبت و ديروز تأييد شده است؛ اين قلم قادر خواهد بود به‌صورت بي‌سيم تصاوير را به تلفن يا تبلت شما ارسال كند كه به اين منظور از فناوري بلوتوث به‌كاررفته در قلم گلكسي نوت ۹ استفاده مي‌كند.

يك قلم به همراه يك دوربين داخلي با قابليت اخبار تخصصي اپتيكال مي‌تواند مزيت‌هايي داشته باشد، البته باتوجه‌به محدوديت فضاي موجود در بدنه اصلي موبايل احتمال وجود قابليت اخبار تخصصي اپتيكال بسيار كم است و اين موضوع مسئله مهمي نيست، اما در پتنت ثبت‌شده توسط سامسونگ به‌طور مشخص به وجود قابليت اخبار تخصصي اپتيكال اشاره شده است. جدا‌ي از اين، وجود يك دوربين خارج از موبايل انعطاف‌پذيري و قابليت مانور بيشتري براي عكاسي در اختيار متخصص قرار مي‌دهد، به طوري كه اين امكان را براي متخصص قراهم مي‌كند تا هنگامي كه از صفحه‌نمايش موبايل به‌عنوان مانديشه متخصصينه‌ياب دوربين استفاده مي‌كند از نقاط بالا‌تر يا پايين‌تر عكاسي كند.

مرجع متخصصين ايران s-pen/ اس پن

اختراع ثبت شده توسط سامسونگ كه يك قلم را با دوربين داخلي و كليد اختصاصي دوربين نشان مي‌دهد

مانند تمام اختراعات ثبت‌شده مشابه، هيچ تضميني وجود ندارد كه اين اختراع در آينده در يك محصول استفاده شود، اما باتوجه‌به اينكه در سال ۲۰۱۸ سامسونگ با كاهش فروش و درآمد در بخش موبايل‌هاي هوشمند مواجه شده است و براي خروج از اين بحران و جذب متخصصان بيشتر در آينده نياز‌مند استفاده از اختراعاتي مشابه در محصولات خود است. سامسونگ تاكنون در مورد پتنت ذكرشده هيچ اظهارانديشه متخصصيني نكرده است.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات