ذ احتمال عرضه سرفيس دوئو مايكروسافت در ماه ژوئيه قوت گرفت

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
در صورتي كه شايعات صحت داشته باشد، مايكروسافت در انديشه متخصصين دارد سرفيس دوئو را به‌زودي عرضه كند.
تبليغات

شيوع بيماري كرونا به بسياري از شركت‌ها و سازندگان گجت‌هاي قابل حمل ضربه زد. دركنار اينكه بسياري از محصولات در بازار با كمبود مواجه شدند، رونمايي از مدل‌هاي جديد موبايل هوشمند، تبلت و موارد مشابه ديگر به تاخيرهاي مكرر دچار شدند.

علاوه بر كمبود در توليد قطعات محصولات مختلف به دليل تعطيلي كارخانه‌ها، متخصصان نيز به دليل خودقرنطينگي و شرايط موجود، تمايلي به خريد محصولات جديد نداشتند. شايد دليل دوم نيز شركت‌هاي سازنده گجت‌هاي قبل حمل را متقاعد كرده باشد تا رونمايي از محصولاتشان را كمي به تأخير بيندازند.

يكي از اين محصولات، سرفيس دوئو مايكروسافت است. بيماري كرونا حتي برنامه‌هاي شركت بزرگي مانند مايكروسافت را نيز تغيير داد و ردموندي‌ها مجبور به تأخير در عرضه سيستم‌عامل ويندوز ۱۰ ايكس شدند.

در اين بين انتظار مي‌رفت كه عرضه سرفيس دوئو، موبايل هوشمند اندرويدي در دست ساخت مايكروسافت نيز به تأخير افتد؛ اما گزارش‌ها نشان مي‌دهد كه ردموندي‌ها به‌زودي از تبلت جديدشان رونمايي خواهند كرد.

گفته مي‌شود كه مايكروسافت در حال پيش بردن سريع برنامه‌ها است تا قبل از رونمايي گلكسي فولد ۲ سامسونگ در ۵ آگوست (۱۵ مرداد) از سرفيس دوئو رونمايي كند. چنين امري باعث مي‌شود كه احتمال معرفي تبلت جديد ردموندي‌ها در ماه جولاي قوت بگيرد.

متاسفانه مايكروسافت نسبت به شايعات، واكنشي نشان نداده است و نمي‌دانيم دقيقا در چه روز و ماهي از سرفيس دوئو رونمايي خواهد شد. بايد ديد كه مايكروسافت آيا مي‌تواند در بازار موبايل‌هاي هوشمند اندرويدي موفق باشد و سرفيس دوئو انتظارات ردموندي‌ها را برآورده سازد يا خير.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات