كيفيت نمايشگر خارجي گلكسي Z فولد 2 افزايش مي‌يابد

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اطلاعاتي از يك فرمور جديد سامسونگ فاش شده است كه بهبود درخورتوجه كيفيت و كارايي را در نمايشگر خارجي گلكسي Z فولد ۲ نشان مي‌دهد.
تبليغات

سامسونگ تصميم دارد تا در موبايل تاشدني جديد موسوم به گلكسي Z فولد ۲ تمامي قابليت‌ها و كارايي‌هاي اصلي مدانديشه متخصصين براي گكلسي فولد را پياده‌سازي كند. آن‌ها تصميم دارند تا از جديدترين فناوري‌ها در پرچم‌دار تاشدني جديد خود استفاده كنند و تجربه‌ي متخصصي آن را هم نسبت به نسخه‌هاي قبلي، بسيار بهبود دهند.

ايده‌ي نمايشگر تاشدني براي اولين موبايل هوشمند تاشدني سامسونگ به اندازه‌ي كافي جذاب و خاص بود، اما استفاده از بريدگي در نمايشگر داخلي گلكسي فولد براي دوربين سلفي، از زيبايي آن مي‌كاست. همچنين حاشيه‌هاي زياد نمايشگر خارجي هم كيفيت و زيبايي دستگاه را كاهش مي‌داد.

مرجع متخصصين ايران Samsung Galaxy Fold / گلكسي فولد سامسونگ

حاشيه‌هاي زياد نمايشگر دوم و بريدگي دوربين در نمايشگر اصلي در گلكسي فولد

اخبار و شايعه‌هاي قبلي ادعا مي‌كردند كه در نسخه‌ي جديد موبايل تاشدني سامسونگ، از دوربين سلفي با طراحي حفره‌اي روي نمايشگر استفاده خواهد شد. اكنون يك فرمور متعلق به موبايل به‌نام Glaxy Z Flip 5G فاش شده كه تحليل‌گر XDA-Developers آن را مطالعه كرده است. Max Weinbach در توييتر، اطلاعاتي را از فرمور فاش‌شده منتشر كرد كه جزئياتي از موبايل سامسونگ گلكسي Z فولد 2 را هم نشان مي‌دهد.

مرجع متخصصين ايران كدهاي فاش شده از فرمور گلكسي Z فولد 2

مكس در توييتر نوشت كه سامسونگ در موبايل جديد از نمايشگرهاي ۲۵:۹ و ۵:۴ استفاده خواهد كرد. نمايشگر ۲۵:۹ كه به‌عنوان نمايشگر خارجي استفاده مي‌شود، كمترين حاشيه‌هاي ممكن را خواهد داشت. او همچنين مي‌گويد هر دو نمايشگر داخلي و خارجي از دوربين سلفي با طراحي حفره‌اي بهره خواهند برد. باتوجه‌به همين اطلاعات، طرحي كلي از موبايل گلكسي Z فولد ۲ ساخته شد كه در مقايسه‌ي آن با گلكسي فولد، تفاوت فاحش را در طراحي نمايشگر مشاهده مي‌كنيم (تصوير بالاي پست).

در بخش ديگري از اطلاعات فاش‌شده گفته شد كه متخصص مي‌تواند از نمايشگر خارجي به‌عنوان پنجره‌ي ديد دوربين اصلي هم استفاده كند. درنتيجه مي‌توان بدون نياز به بازكردن دستگاه، با استفاده از دوربين اصلي با ساختار چندلنزي، عكاسي كرد. به‌علاوه، با استفاده از نمايشگر خارجي به‌عنوان پنجره‌ي ديد در حالت باز بودن دستگاه، مي‌توان از دوربين اصلي به‌عنوان دوربين سلفي هم استفاده كرد. در اين حالت، نمايشگر اصلي خاموش خواهد شد.

مكس برخي بهبودهاي طراحي و كارايي ديگر را هم در Galaxy Z Fold 2 كشف كرده است. در بخش فيلم‌برداري موسوم به Pro Video، متخصص مي‌تواند ميكروفن فيلم‌‌برداري را انتخاب كند. گزينه‌هاي متعدد ميكروفن داخلي، خارجي، تركيب هردو، ميكروفن بلوتوثي و USB در اين بخش قابل انتخاب خواهند بود. سامسونگ همچنين از فيلم‌برداري 8K با نسبت ۲۱:۹ هم در موبايل جديد همراهي مي‌كند. از قابليت‌هاي ديگر مي‌توان به Single Tek با بازه‌ي زماني پنج تا ۱۵ ثانيه و همچنين امكان اشتراك گالري دوربين با QR اشاره كرد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات