اچ‌تي‌سي وايلدفاير اي 2 با سخت‌افزار پايين‌رده به بازار عرضه شد

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
موبايل هوشمند اچ‌تي‌سي وايلدفاير اي 2 گويا ابتدا براي بازار روسيه با ارزشي معادل ۱۲۰ دلار عرضه شده است.
تبليغات

مدتي پيش بود كه اطلاعاتي در مورد محصولي معرفي‌نشده از اچ‌تي‌سي در فضاي مجازي قرار گرفت. برخي از مهندسان با جستجو در كنسول گوگل پلي به اطلاعات مرتبط با موبايل هوشمندي به نام اچ‌تي‌سي وايلدفاير اي ۲ (HTC Wildfire E2) دست يافتند. حال مشخص شده است كه محصول جديد اچ‌تي‌سي در سكوت خبري به بازار روسيه راه يافته است.

به انديشه متخصصين مي‌رسد كه اچ‌تي‌سي برنامه‌اي براي برگزاري رويدادي جهت معرفي محصول پايين‌رده خود در انديشه متخصصين دارد. شايد دليل اين موضوع نيز مشخصات سخت‌افزاري وايلدفاير اي ۲ باشد.

موبايل هوشمند جديد اچ‌تي‌سي داراي نمايشگري ۶/۲۲ اينچي با رزولوشن ۷۲۰ در ۱،۵۶۰ پيكسل و پنل IPS LCD است. در درون وايلدفاير اي ۲ تراشه‌ي هليو پي ۲۲ ساخت مدياتك جا خوش كرده است و ۴ گيگابايت حافظه رم به همراه ۶۴ گيگابايت حافظه ذخيره‌سازي نيز آن را همراهي مي‌كنند. با اين حال، امكان افزودن كارت حافظه در انديشه متخصصين گرفته شده تا بتوان ميزان حافظه ذخيره‌سازي را افزايش داد.

در پنل پشتي دوربيني ۱۶ مگاپيكسلي قرار گرفته كه از گشادگي دريچه ديافراگم f/2.2، فوكوس خودكار، فلش LED و دوربين ۲ مگاپيكسلي جهت سنجش ميزان عمق در تصوير استفاده مي‌كند. در پنل جلويي نيز دوربين سلفي ۸ مگاپيكسلي با گشادگي دريچه ديافراگم f/2.2 جا خوش كرده است.

اچ‌تي‌سي براي محصول خود از باتري با ظرفيت ۴،۰۰۰ ميلي‌آمپرساعت استفاده مي‌كند كه امكان شارژ آن از طريق درگاه USB=C تعبيه شده است. در پنل پشتي علاوه بر دوربين دوگانه مي‌توان حسگر اسكنر اثرانگشت را نيز مشاهده كرد. ويلدفاير اي ۲ مبتني بر اندرويد ۱۰ است و از ابعاد ۱۵۸/۴ در ۷۵/۹ ميلي‌متر و ضخامت ۸/۹۵ ميلي‌متر بهره مي‌برد. وزن اين محصول به ۱۷۳/۵ گرم مي‌رسد و ارزشي معادل ۱۲۰ دلار يا ۱۰۰ يورو براي آن در انديشه متخصصين گرفته شده است.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات