تصوير رندرشده جديدي از سرفيس دوئو منتشر شد

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
دركنار انتشار تصوير رندرشده، ايوان بلاس به عرضه‌ي سرفيس دوئو توسط اپراتور AT&T در ايالات متحده اشاره كرده است.
تبليغات

تاكنون تصاوير مختلفي از سرفيس دوئو در فضاي مجازي منتشر شده است؛ محصولي كه مايكروسافت اميد فراواني به موفقيت آن در بازار دارد. حال، ايوان بلاس، افشاگر معروف، تصوير رندرشده‌ي جديدي از سرفيس دوئو در حساب شخصي توييتر خود قرار داده كه علاقه‌مندان بتوانند نگاهي دقيق‌تر به محصول عرضه‌نشده‌ي ردموندي‌ها داشته باشند.

براي كساني كه با محصول جديد مايكروسافت آشنايي ندارند، سرفيس دوئو موبايل هوشمندي مبتني بر اندرويد است كه از دو نمايشگر متصل به يكديگر تشكيل داده مي‌شود. اين دو نمايشگر با استفاده از دو لولا به يكديگر متصل شده‌اند و در زمان گستردگي دستگاه، نمايشگري يكپارچه و با ابعادي بزرگ‌تر را دراختيار متخصص قرار مي‌دهند.

در گزارش آمده است كه در ايالات متحده، سرفيس دوئو توسط اپراتور AT&T عرضه مي‌شود؛ البته مشخص نيست كه اين عرضه در ميان اپراتورها به‌صورت انحصاري خواهد بود يا خير. بااين‌حال، AT&T از بزرگ‌ترين اپراتورهاي آمريكايي محسوب مي‌شود و در گذشته نيز اقدام به عرضه انحصاري محصولات در بازار ايالات متحده كرده است.

متاسفانه ردموندي‌ها اطلاعات دقيقي از مشخصات سخت‌افزاري سرفيس دوئو دراختيار رسانه‌ها و علاقه‌مندان قرار نداده‌اند. بااين‌حال، انتظار مي‌رود كه محصول عرضه‌نشده‌ي ردموندي‌ها از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گيگابايت حافظه رم و حافظه ذخيره‌سازي ۲۵۶ گيگابايتي استفاده كند. سرفيس دوئو از دو نمايشگر ۵/۶ اينچي با پنل AMOLED استفاده مي‌كند كه در بالاي يكي از اين نمايشگرها مي‌توان دوربيني ۱۱ مگاپيكسلي را مشاهده كرد.

در صفحه رسمي كه مايكروسافت براي سرفيس دوئو تدارك ديده است به زمان انتشار آن در تعطيلات زمستاني سال ۲۰۲۰ اشاره شده است. بااين‌حال، گفته مي‌شود كه مايكروسافت ممكن است سرفيس دوئو را كمي زودتر به بازار عرضه كند يا ارسال دستگاه به افرادي كه سرفيس دوئو را پيش‌خريد كرده‌اند، نسبت به عرضه رسمي زودتر آغاز شود. انديشه متخصصين شما در مورد محصول جديد ردموندي‌ها چيست؟ آيا علاقه‌مند به تجربه‌ي آن هستيد؟

مرجع متخصصين ايران سرفيس دئو مايكروسافت / Microsoft Surface Duo
مرجع متخصصين ايران سرفيس دئو مايكروسافت / Microsoft Surface Duo
مرجع متخصصين ايران سرفيس دئو مايكروسافت / Microsoft Surface Duo
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات