تصاوير جديد آيفون 12 پرو مكس، قابليت‌هاي نمايشگر و دوربين آن را نشان مي‌دهند

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مطالعه 3 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
برخي منابع با انتشار تصاويري از محيط متخصصي احتمالي آيفون ۱۲ پرو مكس ادعا مي‌كنند كه اين موبايل به نمايشگر ۱۲۰ هرتزي مجهز خواهد بود.
تبليغات

تصاوير جديدي از موبايل پرچم‌دار آتي اپل در رسانه‌ها فاش شده است كه قابليت‌هاي احتمالي آيفون ۱۲ پرو مكس را نشان مي‌دهد. طبق اسكرين‌شات‌هاي منتشرشده، اپل موبايل آيفون جديد را با نمايشگر ۱۲۰ هرتزي به بازار عرضه مي‌كند كه قابليت همراهي از نرخ نوسازي انطباقي را هم دارد. در تصاوير جديد، همچنين برخي از قابليت‌هاي دوربين آيفون جديد ديده مي‌شود.

جان پرسر، تصاوير جديد از آيفون ۱۲ پرو مكس را در توييتر منتشر كرد. او قبلا قابليت‌ها و زمان‌هاي معرفي محصولات اپل را با دقت بالايي پيش‌بيني كرده بود. اسكرين‌شات‌ها ظاهرا از يك نمونه‌ي اوليه‌ي تأييد توليد از iPhone 12 Pro Max ثبت شده‌اند كه نمايشگري ۶/۷ اينچي دارد. اولين اسكرين‌شات، كنترل‌هاي جديد را در اپليكيشن تنظيمات آيفون ۱۲ پرو مكس نشان مي‌دهد. دو كليد جديد با نام‌هاي Enable High Refresh Rate و Enable Adaptive Refresh Rate در تصوير ديده مي‌شوند. كليد اول به متخصصان امكان مي‌دهد تا نرخ نوسازي ۱۲۰ هرتز را در نمايشگر موبايل فعال كنند و كليد دوم، تنظيم كردن نرخ نوسازي را بسته به نوع محتواي درحال نمايش برعهده‌ي موبايل مي‌گذارد.

مرجع متخصصين ايران تنظيمات نمايشگر آيفون 12 پرو مكس

تنظيمات بالا براي برخي از متخصصان اپل آشنا هستند. آيپد پرو از سال‌ها پيش قابليتي به‌نام ProMotion دارد كه تنظيمات مشابهي را ارائه مي‌كند.

در بخش تنظيمات دوربين در اسكرين‌شات جديد، قابليت‌هاي دوربين آيفون ۱۲ پرو و آيفون ۱۲ پرو مكس ديده مي‌شود. بخش مهمي از قابليت‌ها به استفاده از امكانات حسگر LiDAR براي بهبود كيفيت تصاوير مربوط مي‌شود. يك كليد در بخش تنظيمات ديده مي‌شود كه امكان فعال‌سازي استفاده از حسگر LiDAR براي تشخيص دقيق‌تر سوژه‌ها و افراد را در زمان عكاسي به متخصص مي‌دهد. همچنين حسگر مذكور در عكاسي در حالت شب هم متخصصد خواهد داشت.

مرجع متخصصين ايران تنظيمات آيفون 12 پرو مكس

از قابليت‌هاي ديگري كه در بخش تنظيمات دوربين ديده مي‌شود مي‌توان به فيلم‌برداري 4K با نرخ ۱۲۰ و ۲۴۰ فريم‌برثانيه اشاره كرد كه قبلا در شايعه‌ها به آن اشاره شده بود. همچنين گزينه‌هايي مانند Enhanced Night Mode و Advanced Noise Reduction هم در تنظيمات دوربين ديده مي‌شوند.

نكته‌ي بسيار مهم اينكه تصاوير كنوني از يك مدل طراحي اوليه‌ي آيفون ۱۲ پرو مكس ضبط شده‌اند. درنتيجه شايد هريك از گزينه‌ها و قابليت‌ها در نسخه‌ي نهايي موبايل تغيير پيدا كند يا حتي حذف شود. به‌هرحال نسخه‌ي نهايي در پاييز امسال عرضه مي‌شود و مي‌توان نتيجه‌گيري مناسبي از اخبار داشت. درنهايت بايد بدانيد كه برخي از مدل‌هاي اوليه‌ي موبايل جديد اپل هم به همه‌ي قابليت‌هاي مذكور مجهز نيستند. استفاده از نمايشگر ۱۲۰ هرتزي در موبايل جديد آيفون از مدت‌ها پيش در رسانه‌ها مطرح و مطالعه مي‌شد. حداقل تصاوير جديد نشان مي‌دهند كه كوپرتينويي‌ها تاحدي استفاده از نمايشگر را مطالعه و آزمايش كرده‌اند.

مرجع متخصصين ايران ابعاد بريدگي نمايشگر آيفون 12 پرو مكس

علاوه بر اطلاعات بالا، تصاوير ديگري هم از iPhone 12 Pro Max منتشر شد. EverythingApplePro ادعا مي‌كند تصاويري از نمونه‌ي نهايي با ابعاد واقعي در دست دارد. در تصاوير مذكور، نمايي نزديك از موبايل جديد اپل به چشم مي‌خورد كه بريدگي بالاي آن را هم با تقريب خوبي نشان مي‌دهد. درنهايت مجددا تكرار مي‌كنيم كه نمي‌توان تصاوير و ادعاهاي اخير را تأييد يا رد كرد. متخصصان و متخصص كارشناسان بايد تا ماه‌هاي آتي كه موبايل‌هاي جديد اپل معرفي مي‌شوند، منتظر بمانند.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات