سرفيس دوئو امسال تنها در ايالات متحده عرضه مي‌شود

شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
دلايل مختلف ازجمله كمبود موجودي سرفيس دوئو باعث شده كه ردموندي‌ها به عرضه محصول جديد خود تنها در خاك ايالات متحده فكر كنند.
تبليغات

ماه گذشته، مايكروسافت اعلام كرد كه سرفيس دوئو ابتدا در خاك ايالات متحده عرضه مي‌شود؛ اما ردموندي‌ها مشخص نكردند كه چه زماني موبايل هوشمند اندرويدي مايكروسافت به بازارهاي ديگر دنيا راه مي‌يابد. حال، گزارش‌هايي منتشر شده كه نشان مي‌دهد مايكروسافت، برنامه‌اي براي عرضه‌ي سرفيس دوئو در سال ۲۰۲۰ به بازارهاي ديگر دنيا ندارد.

اگر از علاقه‌مندان به خريد سرفيس دوئو هستيد و خارج از خاك آمريكا زندگي مي‌كنيد، براي به‌دست‌آوردن موبايل تاشوي ردموندي‌ها بايد تا سال ۲۰۲۱ صبر كنيد. درحال‌حاضر، علاقه‌مندان به خريد سرفيس دوئو در خاك آمريكا مي‌توانند با پرداخت ۱،۳۹۹ دلار اقدام به پيش‌خريد محصول جديد ردموندي‌ها كنند و در ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهريور) نيز از دارندگان موبايل تاشوي جديد مايكروسافت باشند.

چنين اقدامي مي‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد. بسياري از شركت‌ها نتوانسته‌اند ظرفيت توليد محصولاتشان را در كارخانه‌ها به حداكثر برسانند و دليل اين امر نيز شيوع بيماري كرونا و دركنار آن، تنش‌هاي ميان دو كشور چين و آمريكا عنوان مي‌شود. بااين‌حال، گويا سران مايكروسافت دليل ديگري نيز دارند. به‌گفته‌ي برخي از رسانه‌ها، ردموندي‌ها نمي‌خواهند تعداد بسياري از سرفيس دوئو توليد كرده و ميزان كمي از آن را بفروشند.

گويا ردموندي‌ها در مورد موفقيت سرفيس دوئو در بازار دچار ترديد شده‌اند و ابتدا مي‌خواهند بازار ايالات متحده را آزمايش كنند؛ بازاري كه اصولا به فروش به‌مراتب بيشتر محصولات گران‌ارزش و پريميوم معروف است. از نگاه تحليلگران، ردموندي‌ها در انديشه متخصصين دارند عرضه‌ي سرفيس دوئو را در خارج از خاك ايالات متحده از نيمه‌ي اول سال ۲۰۲۱ شروع كنند.

محصول جديد مايكروسافت مجهز به تراشه‌ي اسنپدراگون ۸۵۵ شده و ۶ گيگابايت حافظه رم را يدك مي‌كشد. علاوه بر تراشه‌اي نسبتا قديمي، عدم برخورداري از شارژ بي‌سيم و تراشه NFC مي‌تواند از ارزش خريد محصول جديد مايكروسافت بكاهد. درحالي‌كه شركت‌هاي مختلف آماده‌ براي عرضه‌ي محصولاتي با تراشه ۵ نانومتري در سال ۲۰۲۱ مي‌شوند؛ اما مايكروسافت محصولي با تراشه‌اي قديمي را در سال ۲۰۲۱ راهي بازارهاي جهاني خواهد كرد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز
تبليغات

هم انديشي ها

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات