اولين اطلاعات از دو موبايل گلكسي M02 و گلكسي A02 لو رفت

يك‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
روز گذشته اولين اطلاعات از دو موبايل معرفي‌نشده‌ي سامسونگ به‌ نام‌هاي گلكسي M02 و گلكسي A02 به بيرون درز كرد؛ موبايل‌هاي رده‌پاييني كه مشخص نيست كي راهي بازار مي‌شوند.
تبليغات

به ‌انديشه متخصصين مي‌رسد سامسونگ خودش را براي معرفي اعضاي جديد خانواده موبايل‌هاي سري M و سري A آماده مي‌كند. به‌تازگي سامسونگ مجوزهاي مختلفي دريافت كرده است كه در بين آن‌ها شماره مدل‌هاي SM-A025F/DS، SM-A025F، SM-M025F/DS، SM-A025M/DS و SM-A025M ديده مي‌شود. گفته مي‌شود اين شماره مدل‌ها براي موبايل‌هاي گلكسي M02 و گلكسي A02 است. حتي مشخص شده كه اين دو موبايل يك مدل مجوز دريافت كرده‌اند و به همين دليل احتمال مي‌رود اين دو محصول درواقع يك موبايل باشند كه در منطقه‌هاي مختلف با اسم متفاوتي راهي بازار مي‌شوند.

بخشي از مشخصات موبايل گلكسي A02 قبلا فاش شده بود و با برخي مشخصات سخت‌افزاري آن آشنا شده بوديم. به‌احتمال زياد اين موبايل دو گيگابايت رم و ۳۲ گيگابايت حافظه داخلي خواهد داشت و تراشه اسنپ‌دراگون هم در آن به كار مي‌رود.

اطلاعات فاش‌شده به اين موضوع اشاره مي‌كنند كه گلكسي A02 به صفحه‌نمايش ۵٫۷ اينچي با كيفيت HD+ مجهز شده است و شايد تراشه اسنپ‌دراگون ۴۵۰ در آن استفاده شود. باتري موبايل جديد سامسونگ به‌احتمال زياد ۳۵۰۰ ميلي‌آمپر ساعت است و از كارت حافظه ميكرو SD همراهي مي‌كند. شايعات مي‌گويند دوربين پشت اين تلفن همراه هوشمند از دو حسگر ۱۳ و ۲ مگاپيكسلي تشكيل شده و دوربين جلوي آن ۸ مگاپيكسلي است. گفته شده است ارزش موبايل گلگسي A02 صدوسي (۱۳۰) دلار خواهد بود. هنوز مشخص نيست سامسونگ موبايل جديد خود را كي معرفي مي‌كند؛ اما بعيد به ‌انديشه متخصصين مي‌رسد كه تغييرات زيادي در مشخصات سخت‌افزاري آن ايجاد شود.

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات