آيا سوني ساخت اكسپريا 10 مارك 2 پلاس با تراشه‌ي اسنپدراگون 720 را متوقف مي‌كند؟

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مطالعه 1 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
بر اساس شايعات، سوني پروژه‌ي ساخت موبايل اكسپريا ۱۰ مارك ۲ پلاس را متوقف كرده است تا روي همراهي محصولاتش از فناوري 5G متمركز شود.
تبليغات

فوريه سال جاري ميلادي، سوني از موبايل‌هاي اكسپريا ۱۰ مارك ۲ (Xperia 10 II) رونمايي كرد و شايعاتي شنيده مي‌شد كه قرار است اكسپريا ۱۰ مارك ۲ پلاس نيز روانه‌ي بازار شود؛ اما يك افشاگر چيني ادعا مي‌كند سوني پروژه‌ي آن را متوقف كرده است.

به گفته‌ي اين افشاگر، سوني با توقف اين پروژه قصد دارد از اين پس موبايل‌هايش را با همراهي از فناوري 5G عرضه كند. پيش از اين، موبايل‌ يادشده در پايگاه داده EEC با شماره مدل XQ-AQ52/53 ديده شده بود و گفته مي‌شد از تراشه‌ي اسنپدراگون ۷۲۰ بهره‌ مي‌برد.

توقف عرضه‌ي اكسپريا ۱۰ مارك ۲ پلاس فعلا در حد شايعه‌ است و ممكن است شركت سازنده، محصولي با نام متفاوت و همراهي از تراشه‌ي جديد 5G عرضه ‌كند.

سال ۲۰۱۹، سوني اكسپريا ۱۰ را معرفي و امسال، موبايل‌هاي اكسپريا ۱۰ پلاس و اكسپريا ۱۰ مارك ۲ را عرضه كرد. اكسپريا ۱۰ مارك ۲ پلاس مجهز به تراشه‌ي ۷۲۰ اسنپدراگون مي‌تواند موبايل كامل‌تري نسبت به مدل قبلي‌اش باشد؛ اما ظاهرا شركت سازنده استراتژي خود را تغيير داده است.

اگر شايعه‌ي اخير رنگ حقيقت به خود بگيرد، از سال ۲۰۲۱ موبايل‌هاي ميان‌رده‌ي سوني از نسل پنجم ارتباطات همراهي خواهند كرد.

تبليغات
جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات