پتنت اوپو به موبايل هوشمندي با اخبار تخصصي هيبريدي ۱۵ برابر اشاره مي‌كند

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقيقه
مرجع متخصصين ايران
اوپو پنتني ثبت كرده است كه موضوع آن، موبايل هوشمند مجهز به دوربين پاپ-آپ با اخبار تخصصي هيبريدي ۱۵ برابر است.
تبليغات

اوپو كه در طول سال‌هاي گذشته سعي كرده است وارد بازار اروپا شود، در حال ‌توسعه‌ي يك سري فناوري‌هاي جديد در حوزه موبايل است. در يكي از جديدترين پتنت‌هاي اين شركت كه ‌توسط وب‌سايت LetsGoDigital منتشر شده است، موبايل هوشمندي ديده مي‌شود كه يك دوربين پاپ-آپ دارد و از اخبار تخصصي هيبريدي تا ۱۵ برابر همراهي مي‌كند.

مرجع متخصصين ايران پتنت دوربين پاپ آپ اوپو

اوپو قبلا موبايل هوشمندي با دوربين پاپ-آپ ساخته است كه اخبار تخصصي ۱۰ برابري دارد؛ اما در پتنت جديد به ماژول دايره‌اي ناقص براي دوربين اشاره شده است. زماني‌كه دوربين فعال مي‌شود اين ماژول با چرخش از بالاي موبايل بيرون مي‌آيد.  استفاده از اين ويژگي باعث شده است كه صفحه‌نمايش بدون هيچ بريدگي ساخته شود و متخصصان، يك آن را كامل را مشاهده خواهند كرد. در ادامه تصاويري از مدل سه‌بعدي مشاهده مي‌كنيد كه با توجه ‌به پتنت‌هاي اوپو ساخته شده‌اند.

مرجع متخصصين ايران موبايل اوپو با دوربين پاپ آپ
مرجع متخصصين ايران موبايل اوپو با دوربين پاپ آپ

اين موبايل سه دوربين پشت خواهد داشت؛ يك دوربين تله‌فوتو، يك دوربين با زاويه ديد باز و يك دوربين با زاويه ديد بسيار باز كه مي‌توانند بزرگ‌نمايي هيبريدي تا ۱۵ برابر را پيش روي متخصصان قرار دهند. انتظار مي‌رود اين موبايل با تركيبي از شيشه و فلز ساخته شود. اين احتمال هم وجود دارد كه در ساخت آن از سراميك استفاده شود.

شايد اين موبايل امروز و در رويداد «INNO DAY» اوپو معرفي شود. 

جديد‌ترين مطالب روز

هم انديشي ها

تبليغات

با چشم باز خريد كنيد
اخبار تخصصي، علمي، تكنولوژيكي، فناوري مرجع متخصصين ايران شما را براي انتخاب بهتر و خريد ارزان‌تر راهنمايي مي‌كند
ورود به بخش محصولات